Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-03-2013, 14:48
Pascalvd Pascalvd is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 172
Default Paar kleine problemen...

Hey iedereen,

Eindelijk weer eens een update van mijn kant, en heb toch nog een paar kleine vragen waar ik mee zit.

Auto loopt eindelijk weer super na het vervangen van de carburateur, en de grill is ook weer netjes zwart! waar ik nu nog last van heb heb ik hieronder even netjes beschreven.

Ik heb ontzettend veel last dat de gaskabel uit het pedaal schiet als het waren, en had het rubber al vervangen, maar nu een goeie 3000km verder schiet de gaskabel weer uit het rubber, wat zou ik hier nog aan kunnen doen?

Tevens werkt mijn Kachel alleen op de hoogste stand, en even googlen werd ik niet erg veel wijzer van, stand 1 en 2 doen het heel erg zachtjes, maar niet zoals het hoort. zou dit het potmetertje zijn, of de kachelweerstand?

Verder werkt mijn achterruitenwisser niet, en las al dat dit zeker in combinatie met de kachel kan duiden op het contactslot?

Wie o wie zou mij even weer op weg willen helpen?

Alvast vriendelijk bedankt!
__________________
Groepsaankoop GPS tracker!
Nog 29 nodig...

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=110502
Reply With Quote
  #2  
Old 22-03-2013, 15:12
golffan golffan is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 169
Default

Quote:
Originally Posted by Pascalvd
Hey iedereen,

Eindelijk weer eens een update van mijn kant, en heb toch nog een paar kleine vragen waar ik mee zit.

Auto loopt eindelijk weer super na het vervangen van de carburateur, en de grill is ook weer netjes zwart! waar ik nu nog last van heb heb ik hieronder even netjes beschreven.

Ik heb ontzettend veel last dat de gaskabel uit het pedaal schiet als het waren, en had het rubber al vervangen, maar nu een goeie 3000km verder schiet de gaskabel weer uit het rubber, wat zou ik hier nog aan kunnen doen?

Tevens werkt mijn Kachel alleen op de hoogste stand, en even googlen werd ik niet erg veel wijzer van, stand 1 en 2 doen het heel erg zachtjes, maar niet zoals het hoort. zou dit het potmetertje zijn, of de kachelweerstand?

Verder werkt mijn achterruitenwisser niet, en las al dat dit zeker in combinatie met de kachel kan duiden op het contactslot?

Wie o wie zou mij even weer op weg willen helpen?

Alvast vriendelijk bedankt!


Kachel probleem is de weerstand kost iets van 30 euro geloof ik en is 5 min. werk om te vervangen. Achter ruitenwisser is hoogstwaarschijnlijk de hendel waarmee je hem bedient even op de sloop zoeken achter 1 waar de tekening nog niet van is afgesleten (die er nog fris uitziet) en deze monteren ook een kwestie van enkele minuutjes.
Reply With Quote
  #3  
Old 22-03-2013, 15:26
Nels Nels is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 252
Default

achter ruitenwisser kun je even voelen aan het asje of die niet vast zit en het motertje checken daarvan. als dit nog goed is zal het idd de hendel zijn wss
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum