![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey mensen:
Op 17 juli willen we een VW-meeting gaan organiseren in Rotterdam. We hebben een terrein waar ongeveer 300 auto's kunnen staan. De flyer wordt nog gemaakt. De bedoeling is een Show & Shine contest, als het goed gaat komen er wat stands en natuurlijk veel gezelligheid. Er moet natuurlijk wel genoeg animo voor zijn, anders heeft het weinig nut. Ik zou graag willen weten wie er allemaal willen komen, dan kan ik er werk van maken. Groeten! |
|
||||
|
||||
![]() als je een slalom organiseerd zijn wij er wel...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed plan
![]() We'll be there :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Mooi, dat is al een begin. Nu nog veeeel meer auto's en dan komt alles goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() lucht- en/of watergekoeld ?
|
||||
|
||||
![]() Allebei: Bij de show & Shine is ook een prijs te winnen voor luchtgekoelde VW's
|
|
||||
|
||||
![]() Kee, grote kans dat ik dan wel ff kom kijken !
Wel terrein hebben jullie in gedachten ?
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is gelijk met de regiomeeting van KCN regio Zeeland... hmmm nog even over nadenken...
|
|
||||
|
||||
![]() jammer dat ik net op vakantie ben bah 2 minuten van huis !!!!!!!!!
hanzzzz
|
||||
|
||||
![]() verder niemand? Kom op, er zijn toch veel volkswagens hier? Ik zoek ook veel luchtgekoelde VW's om te laten zien hoe leuk de oude VW's nog zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo! dat is bij om de hoek!!!! ik ben er!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat begint goed. Meer, meer, meer :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kom ook ff kijken.
|
||||
|
||||
![]() Gezellig...
Zijn er hier ook nog mensen met jetta's, vento's, Bora's, Passats en new Beetles? Daar moeten we er ook nog zat van hebben voor de Show & Shine. En ook veeeeeel luchtgekoelde!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat deze samenvalt met een meeting hier in belgie (ranst
![]() niet dat je daar veel aan mist maar het is het gedacht da telt e ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ranst is 24 juli gelijk heb je wel dat ze aan je jetta niet veel gaan missen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi, dan kun je alsnog komen met je jetta
![]() Nog meer? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sowwy zit dan lekker met een biertje achterover, in zuid frankrijk :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Gaat het nog door????? zal er dan ook wel zijn.
Misschien een idee om het in de gastenboeken van diverse clubs te zetten!!!!!!!!!!! |