Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-04-2013, 20:07
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default 2.8 vr6 op kabelboom 2.9

weet iemand of er veel verschil zit in de kabelbomen tussen een 2.8 of een 2.9?

is voor een ombouw project ik heb hier een 2.9 kabelboom en een 2.8 motor

alvast bedankt
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #2  
Old 28-04-2013, 11:01
bighead bighead is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 160
Default

Is volgens mij allemaal hetzelfde, er zit wel verschil tussen een rotor en DIS kabelboom.
Reply With Quote
  #3  
Old 28-04-2013, 11:36
johanv22 johanv22 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 841
Default

En verschil tussen obd1 en obd2.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum