![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() in de hoevere past een G60 motor in een GTI kas , veel aanpaswerk etc etc
|
#2
|
|||
|
|||
![]() ff zoek functie gebruiken dan nog vragen!! stel ze hier.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Belgie en keuring?
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#4
|
|||
|
|||
![]() jep , is al een oldtimer , vandaag gekocht enkel zonder motor , moet weer gekeurd worden
de ene zegt het kan , de andere dan weer niet |
#5
|
||||
|
||||
![]() G60 past. Op dit forum vind je diverse projecten.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Dat klopt. Zie ook soms verhalen voorbij komen.. Over de keuring ervan bedoel ik dan. Persoonlijk ben ik van mening dat als het goed en veilig gedaan is: bijvoorbeeld motorsteunen professioneel laten aflassen, en dat ook kunnen aantonen, dat ze er maar niet 'dom' over moeten doen. Soms lijkt het ook alsof de ene keuring het allemaal 'oké' vind terwijl de andere dan weer iets heeft: Dit kan niet.
Ter verduidelijking: ik heb geen ervaring, en zeg dit ook maar omdat ik dit ooit eens gelezen heb. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Om een G60 in een mk1 kas te hangen hoeft er niets gelast te worden, alles is plug&play te maken. Er hoeft hoogstens een deuk in je chassisbalk geslagen te worden geloof ik
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() In belgie is keuren op zich het probleem niet, dat lukt altijd wel het word gwn een heel ander verhaal als je een kind van de weg maaid of dergelijke. Danis het veraekering technisch al moeilijker. Of je moet een zwaardere verzekering nemen op je pk's dan doe je het goed.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() |