![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Achterpaneel tot '66, nieuw, Paruzzi nr 870 -verkocht- Inlasstuk achter deur, hoog model links, nieuw, Paruzzi 838 -verkocht- Inlasstuk achter deur, hoog model rechts, nieuw, Paruzzi 868 -verkocht- Motorkap tot '66, origineel en geen roest €50 Set deuren model na '66, geen roest of deuken en nooit gelast €85
Last edited by Stijn : 09-10-2005 at 11:34. |
|
||||
|
||||
![]() deuren deuk vrij?
|
|
||||
|
||||
![]() o en van welk jaar zijn ze?
|
|
||||
|
||||
![]() Deukvrij en het zijn geen dikke deuren, dus passen ze igg 66 en jonger.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb een 72er.
heb je een foto? |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die blauwe is een deur vanaf modeljaar '72, met diepe schelp, als ik het goed zie.
Jens
|
||||
|
||||
![]() Is dat zo? Zijn mij destijds verkocht als passend voor 67er, wat is het verschil?
|
||||
|
||||
![]() 67 is het zowieso niet, 67 is een one-year-only apparaat.. oa te herkennen aan de 3 schroefjes bevestiging van het slot.
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft die motorkap een kruk of een drukknop? Ik zoek er namelijk nog een voor m'n 63'er...
Vraag me af of het model hetzelfde is... heb je er meer foto's van?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beetje verwarrend is dit wel inderdaad. Het is een klep van 62-66 getuige de persing die tot het kentekenlicht huis gaat. Een oudere heeft nog iets dat hij doorloopt als het ware weer meer een W (geen w-klep). Deze heeft echter wel weer een oude kentekenverlichting maar daar moet je je niet aan storen, de 63er heeft een bredere. Je hoort ook de T hendel te hebben idd dus geen drukknop zoals deze. Als deze hard is dan is de prijs een zeer nette! |
|
||||
|
||||
![]() Hij is hard, alleen een hoekje beetje omgebogen door het staan. Easy fix.
Deuren: ik weet het ook niet meer.... als iemand ze maar koopt ![]()
|
||||
|
||||
![]() In augustus 63 is de kentekenverlichting breed geworden, daarvoor druppel model
![]() Ik kijk nog even verder want ik zoek er eigenlijk een met kruk ![]()
|
||||
|
||||
![]() is die klep hard? zoja, beschouw hem als verkocht!
heb je toevallig ook de kenteken verlichting liggen en het stuk plaatwerk waar de klep invalt (met de uitlaatjes erin zegmaar) hier hebben ze bij mij een 1600 stuk ingezet (met zon lelijke bobbel)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geloof dat ik nog een oud model achterpaneel heb, moet ik even zoeken.... Waar wil je de klep ophalen? Omg Breda of Haarlem?
|
||||
|
||||
![]() Klep verkocht, deuren zijn er nog