![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik verkoop nu toch de Audi tot mijn spijt, heb de ruimte toch nodig voor andere projecten... ![]() Nadat zich een ongeval voordeed waardoor het rechtervoorwiel afbrak, heb ik besloten om toch de Audi te verkopen i.p.v. te maken. De Audi is een zeldzame geimporteerde 1.8t uitvoering met alle denkbare opties. Zo is het een AEB 1.8t quattro met tiptronic, vrijwel uniek in Nederland. De opties die erop zitten; (Ik zal er vast wel een hoop vergeten) - Elektrisch kantel/schuifdak - Tiptronic - USA koplampen en achterlichten (dus ook 18.2 op kenteken) - Af fabriek Xenon met koplampsproeiers - Het 50/50 quattro systeem - 1.8t AEB vorig jaar volledig gereviseerd door vorige eigenaar t.w.v. 3000 euro, rekening aanwezig - Vollederen interieur met verwarmde voorstoelen - Tiptronic stuur - Miles teller - Climatronic - 4 elektrische ramen - Mistlampen voor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Reden dat ik de auto kocht was om er een big turbo project mee te beginnen, dit grotendeels door het compleet gereviseerd blok en het quattro onderstel. Reden van verkoop is natuurlijk dat de auto niet meer rijdbaar is (wat buiten je schuld om altijd zuur is natuurlijk). Schade bevat; ophanging RV, RV wiel waar een deuk in zit(niet gescheurd), spatbord RV, Deurscharnieren RV (Deur zelf netjes) en een deuk naar binnen in de carroserie. Kortom een complete auto om een willekeurig 1.8t quattro project mee te beginnen, of om eindelijk jouw eigen B5 A4 full option te maken voor een interessant bedrag. Prijs; 1800,00 Voor biedingen graag bellen of direct mailen, Auto staat in Son en Breugel. met vriendelijke groet, Kevin op 't Hoog 06-30712337 |