![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kijk hier al een enige tijd rond. had me alleen niet voorgesteld, dus bij deze.
![]() Robey 24 jaar woonachtig in Nieuwerkerk ad ijssel, VW liefhebber en een liefde voor groene 2wielers ![]() lijstje van mij vorige auto's eerst een golf 3 vr6 ![]() echt een super auto na 2 jaar een hoop kilometers verder begon een auto van mijn jeugd te kriebelen. ![]() helaas viel deze toch wel wat tegen. na de vr6 ![]() dus was van niet al te lange duur. nu een golf 2 gti 8v. waar met veel plezier bijna dagelijks mee gereden wordt. ![]() ![]() mijn andere liefde ![]() ![]() Veranderingen aan de GTI, Grotere remmen Spaghetti uitlaat spruitstuk Compleet uitlaat systeem sebering Gele Koni schokdemers verlaagde veren Leer interieur met stoel verwarming ![]() Xenon verlichting Echte oettinger velgen voor de zomer imitatie hbs voor de winter Verder lekker standaard Last edited by beowolfzx : 06-11-2013 at 21:20. |
|
||||
|
||||
![]() Van de zomer me wintervelgen op geknapt vandaag verse winterbanden binnen gekregen. Van de week bandjes erop draaien staan ze klaar voor als echt slecht weer word
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum , leuke mk2 om te zien zo
|
|
||||
|
||||
![]() Dank je, is het naar mijn menig ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff snel foto gemaakt. nu op de winterbandjes.
![]() beetje bagger foto. komen nog wel keer goede fotos als me nieuwe camera binnen is ![]() |