![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tsjaa, tis droevig maar waar, mijn project gaat in de verkoop!
Aangezien mijn opleidingn ca. 4 maandjes uitloopt heb ik geld nodig om me te onderhouden en uiteraard peut. Foto's + project: http://www.volksforum.com/forum/sho...33&page=1&pp=20 Goed, hoop dat hij bij iemand van hier terecht komt. Voor de duidelijkheid, hij loopt nog niet. - FK Schroefset - Mattig 7j voor en 8j achter 13" wielen - Supersprint uitlaat vanaf spruitstuk t/m einddemper - Solexen 60mm carbs incl aangzuibrug enzz - 16v blok met nieuwe distributie riem met ca. 156dkm - Corsa diesel radiateur nieuw Vraagprijs is 2150 euro, dit is minder dan dat het mij gekost heeft. Mocht je een ander bod hebben, hoor ik het graag.
|
||||
|
||||
![]() oi oi oi das kut zeg, maar ja opleiding gaat natuurlijk voor
suc6 met de verkoop |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tjaa erg zuur maar goed, komt wel weer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn je velgen met banden niet los te koop?
|
|
|||
|
|||
![]() Nog niet, liefst in 1x weg... mocht het wel zo gaan, dan laat ik het je ff weten
|
|||
|
|||
![]() Ik dacht dat studenten altijd wel een oplossing konden vinden voor dit soort problemen...voor die paar maandjes kun je wel iets regelen toch?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Correct, heb het al bijnaa voormekaar ![]() Ik schors hem vandaag iig!
|
||||
|
||||
![]() Hoop echt voor je dat het gaat lukken, zou jammer zijn van alle kosten en tijd als je er zelf verder geen rijplezier van kan hebben!
|
|||
|
|||
![]() PFEW!
![]() Gelukkig man, nou de komende maanden ff niks eten en koud douchen, en niet doortrekken op het toilet, komt het helemaal goed! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: lol!! maar mooi Rick, dat je het anders kunt oplossen! greetz hajee |
|
|||
|
|||
![]() LOL
![]() gaat wel goed komen hoop ik! VR6 gaat de deur uit voor een LPG apparaat... scheelt me ENORM veel centen per maand. Verder woon ik nog thuis (= 0 kosten) dus dat moet gaan lukken. Weet iemand wat ik voor de VR6 kan vragen? ding heeft wel 252.000km gelopen maar gaat nog als een trein... 1 liter olie op 4 a 5 duizen km!
|
||||
|
||||
![]() gelukkig dat je hem houd die tomaat
![]()