![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals jullie hebben gezien in topic project g60
is hij dan klaar. Kwestie van opbouwen en inhangen. Hier wat pica's . |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er zeer netjes uit!
|
||||
|
||||
![]() kijk, dat ziet er lekker uit...
|
||||
|
||||
![]() dank je .
Heeft lang geduurd omdat ik gewoonweg geen tijd heb. Maar heb alles nieuw. Vandaag weer wat kleine dingen besteld zoals waterpomp e.d wat slangen tandriemkap enz. enige is nog de intercooler passend maken en de stuurverkrachtiging. Is echt een aanrader in soesterberg waar ik geweest ben. Hij adverteerd niet tot zeer weinig alleen maar mond op mond reclame. Misschien is het wel wat om als sponser op dit forum of zo iets. Dan heeft ie toch goeie reclame. Ik ben niet snel tevreden maar over mannesen engines heb ik geen slecht woord. Zo dat wilde ik toch wel kwijt En doe dit puur voor mezelf. |
|
||||
|
||||
![]() Manessen is een fijn bedrijf, daar moet ik je gelijk in geven. Moet er wel bij zeggen dat ze goed reviseren, maar als je echt serieus wilt gaan tunen moet je toch ergens anders heen gaan.
|
||||
|
||||
![]() vind zoals het nu is perfect. veel vermogen onderin en hel blijven dat was mijn vraag en die hebben ze ook zo beantwoord.
Dan er bij hebben ze het serieus aangepakt en we zien de test wel van de rollerbank wel. Eerst netjes opbouwen en inrijden. heb al de 400 cc injectoren , glader is optimaal bewerkt en gereviseerd, dus dan alleeen nog chip op maat en andere toebehoren. |
|
||||
|
||||
![]() Nou, dat gaat vast wel goedkomen...
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat denk ik wel. belangrijk is dat het een fris motortje is geworden.
Een echte 0 km blok |
|
|||
|
|||
![]() Dit ziet er schitterend uit! Wat is dat toch met die blauwe onderblokken bij revisiebedrijven...?
Wat is je verwachting qua prestaties?
|
||||
|
||||
![]() nou
dat wilde ik zelf hoor. Mn vorige 2 liter was ook blauw van onder en nee was geen neger hahaha. Mijn verwachting is toch wel tegen de 240 250 pk te gaan. Maar zoals ik al zei ik wil een motor met max vermogen onderin. Alles is aangepast.wiseco zuigers, kop bewerkt alles in lijn geboord voor een maximale soepele motor. ALs een motor soepel draaid geeft dat ook resultaat op de weg. EN IK BEN ER OOK ECHT BLIJ MEE . dit was mn 2 liter uit mijn vorige golf. Deze word ook klaar gemaakt met dubbele webers. Last edited by vwbullit : 23-07-2005 at 21:16. |
|
|||
|
|||
![]() Met dat vermogen is het ook niet gek dat je er blij mee bent
![]()
|
||||
|
||||
![]() dank je 16 klepperrrr
|
|
||||
|
||||
![]() klik
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,...1080551703,.htm dit wil ik bestellen . Is dit wat?? Wil ook nog een afblaasklep erop hebben. |
|
||||
|
||||
![]() die wil ik ook, komt later wel. Ziet er verder geweldig uit pik.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er super uit dat blokje, welke prijs moet ik denken bij zo'n revisie ?
|
|
||||
|
||||
![]() die thermostaat zou je zelf ook kunnen (laten) zoeken bij een goede behulpzame automaterialenzaak, als je de werkingstemperaturen weet, denk dat je dan stukken goedkoper uit bent..
|
|
||||
|
||||
![]() done!
Last edited by Edward : 26-07-2005 at 11:04. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat denk ik ook wel jah. Tis gewoon kwestie dat hij eerder aangeeft bij een lagerder temperatuur. Ik zal is even informeren hier en daar. Maar ze hebben wel leuk spul daar bij bar tec. Alleen prijs is ook leuk ahahha Maar de foto's tijdens de revisie krijg ik ook nog dus die zal ik ook plaatsen. Die hebben hun terplekke gemaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit kan ik bevestigen. Ik weet alleen niet of er ook die 71 graden bijzit. Vindt ik ook wel erg laag hoor, zo duurt het toch erg lang voor je motor een beetje op temperatuur is?
|
||||
|
||||
![]() we zien wel wat hij doet als hij rijd.
Misschien moet er wel een oliekoeler bij of zo. Reken er maar op dat ie bij mij wel warm word hoor. hahaha Ow wat zal ik een plezier gaan krijgen. O ja heeft er iemand een remmenrij van een vr6 voorkant liggen ergens in een hoekje. Ik heb intresse. |