Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-03-2014, 12:04
Michel1982 Michel1982 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 52
Default Stuurbekrachtiging inbouwen 20VT

Beste,

Ik zit met een kleine vraag. In mijn golf 1 wil ik een 20vt gaan leggen. Tevens heb ik een complete stuurbekrachtigingsset gekocht van een Golf 1 cabrio. Hoe zit dat met de pomp? Is het mogelijk om de pomp van de mk1 op het blok te zetten of is het beter om een pomp van een 20vt op het blok te zetten. Qua pasvorm zal optie 2 beter zijn, maar ook qua druk in het systeem? Of is het gewoon beter om geen bekrachtiging erop te zetten?

Alvast bedankt.
Reply With Quote
  #2  
Old 04-03-2014, 23:09
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

Gewoon de 20 vt pomp druk is nagenoeg gelijk.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #3  
Old 01-04-2016, 10:23
Rootje187 Rootje187 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Default

Hoi Michel1982,

Weet niet als je nog lid bent, maar kan je dan ook de cabrio pomp gebruiken of van je/ een 20vt??
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum