![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben de schuur aan het opruimen en kwam dit tegen. Komt uit een golf 1 amerikaanse uitvoering. Weet iemand wat het kastje is? Ik dacht aan cruise control maar weet het niet zeker. ![]() Arno
|
||||
|
||||
![]() Ziet er wel zo uit. Heb een soortgelijk kastje op een us mk2 gti gehad.
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
||||
|
||||
![]() toen ik de foto dacht ik direct aan cruise controle , toen ik zag dat het uit een US versie komt
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ok thanks.
|
|||
|
|||
![]() Lijkt mij op een kastje dat dient voor de onderhouds interval bij te houden, dit kom ik op me werk nog wel eens tegen op oudere auto's die vanuit de us zijn geïmporteerd.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb weleens iets gelezen over reductiekastjes voor tussen de teller, maar ik denk dat dit toch iets met cruise control moet zijn inderdaad!
|
||||
|
||||
![]() hadden de latere golf 1 cabrio's geen cruise control? Hoe deden ze dat dan als de snelheidssensor niet digitaal was?
|
|||
|
|||
![]() Na elke 30000mijl gaat er een lampje (OXS volgens mij) branden. Dit betekend dat de uitlaatgas emissies gecontroleerd moeten worden. Er zit een drukknopje op, als deze wordt ingedrukt dan is die weer gereset.
|
|
||||
|
||||
![]() Er staat wel oxs op. Zal inderdaad wel iets met de emissie controle te maken hebben.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, had zo'n ding nog niet eerder gezien
![]()
|
||||
|
||||
![]() staat me iets bij dat een californische cabrio golf 1 uit '84 van een maat van me begrenst was op 140km/h..
dit maakte dan niet uit of je in 4 of 5 reed ..dus niet toerenafhankelijk..zou dit ding er iets mee te maken hebben gehad? daar was/is men daar nogal fel op i.v.m emissiewaarden.. later hebben we er alles uitgesloopt en een digifantmotor ingegooid ... |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() weer wat geleerd.
![]()