![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Wie kan er voor mij een andere motor in mijn MK1 cabrio lepelen? KR/PL/VR6, keuze moet nog gemaakt worden. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Tja... Welkom.
__________________
Golf 8 GTI edition45 Clubsport ‘22 Porsche Macan ‘21 Transporter T6.1 ‘21 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Hoi. Idd allereerst welkom.
Zo te zien schat ik zo in dat je nog vrij weinig kennis hebt van een motorswap. Niet verkeerd bedoeld, maar een 4 cilinder of een vr6 in je cabrio is wel even wat anders. Ik zou zeggen verdiep je eens in de verschillende mogelijkheden, en de diverse dingen die daar bij komen kijken. Of je hebt een hele dikke grote zak met geld, dan is er voor alles een oplossing. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo, Punt is dat ik er zelf niet aan begin, lichamelijk lukt dat al helemaal niet en ben zelf ook geen automonteur, filtertje of bougies vervangen etc lukt me nog wel. Ik kan bijna een complete vr6 op de kop tikken, maar hiervoor moet ik ook een remmenswap voor doen, voor een kr/pl 16v is dit niet noodzakelijk. Ik zou liever voor een pl/kr swap gaan omdat hier ook minder voor nodig is dus ook minder geld. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Misschien ook handig om even te vermelde waar je vandaan komt.
__________________
2003 Bmw e39 530D Golf MK3 Cabrio -> Zomercruiser Golf MK3 GTI -> Ringtool Follow me on facebook MW Photography Instagram VamossDetailing |
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Breda |
#7
|
|||
|
|||
![]() Ik ben nu voor een maatje van me een MK1 16v KR aan t bouwen
Betreft een amerikaan uit 1988... Is dus evt bij mij mogelijk Voor een vr6 is t wel enorm veel werk, bedenk dus goed wat je wil Tevens ben ik spullen aan t verzamelen voor mijn eigen MK2 20VT project ( moet 500pk gaan leveren ) En heb reeds enkele mk2 vr6en gebouwd |
#8
|
||||
|
||||
![]() Dan zou ik lekker voor een kr/pl gaan!
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Vr6 is net zoveel werk als een kr of pl. Mits je gaat werken met een eurowise setje.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#10
|
||||
|
||||
![]() A 1000 euros
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Wat 1000 euro..? Voor die steunen ? Echt niet..
Veel meerwerk heb je ook niet meer bij een VR6 ombouw, spruitstuk past niet en moet wat ingekort worden, op de motorsteunen na is 95% plug en play. |
#12
|
||||
|
||||
![]() 1000 euro was t setje met assen volgensmij.
Maakt niet uit. Vr6 klinkt leuk maar in een golf 1 echt zwaar in de neus. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Een pl of kr past gewoon met de steunen bak en assen van een 1.8 8v...
Met een vr6 is t niet zooo makkelijk, daar doelde ik op |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ik ook
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]() wat voor motor zit er nu in? ik ben er een 2.0 8v in aan het bouwen.
ook in breda ( teteringen)
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |