![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.kapaza.be/nl/volkswagen/...at-83425537.htm
met heel veel spijt in het hart moet ik hier nee tegen zeggen wegens geen plaats ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Echt een koopje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is het zeker ... daarmee dat het zoveel pijn doet aan mijn hart om hem te laten staan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kun je niks ander verkopen dan? Last edited by turbojo2 : 11-04-2014 at 16:37. |
|
|||
|
|||
![]() Dacht eigenlijk dat een scirocco altijd gli was.
|
|
||||
|
||||
![]() Hele scherpe prijs inderdaad.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
in bepaalde landen zijn gti's niet leverbaar , zoals amerika daar waren enkel gli's leverbaar
|
||||
|
||||
![]() Is dat (kantel?) dakje origineel of after-market?
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet origineel, maar wanneer je voor deze prijs een roestvrije gti met deze km stand kunt kopen..
|
|||
|
|||
![]() Lijkt mij bijna te mooi om waar te zijn.
Zeldzame kleur, eerste hand, goeie staat, lage km-stand.... en lage prijs. Maar kan altijd |
|
||||
|
||||
![]() daar gaat onze droom jongens
hallo, Hartelijk dank voor uw snelle e-mail. In de eerste plaats wil ik u vertellen dat ik ben gevestigd in het Verenigd Koninkrijk (Engeland), de auto is persoonlijk, ik kocht het uit België , waar ik had een arbeidsovereenkomst. Nu heb ik volbrachte werk in België en ik wil de auto verkopen, want het is heel moeilijk voor mij om het te gebruiken hier. De auto heeft echte KM met onderhoudsboek, werden alle inspecties op het juiste moment, geen schade, geen ongevallen en geen krassen ook. De auto is in uitstekende staat, bewaard in mijn garage. Ik heb alle documenten die u nodig hebt en sleutels. Het heeft een duidelijke titel en het kan worden geregistreerd in uw name.I nam hem mee naar mijn dingen te vervoeren van België naar Engeland en ik kan hier niet gebruiken, want is is het stuur aan de linkerkant (hier alle auto's hebben het stuur aan de rechterkant). De definitieve prijs wordt 3.500 euro met alle taksen inbegrepen. Dank u. |
|
|||
|
|||
![]() Ja....
Als iets te mooi is om waar te zijn.... |
|
||||
|
||||
![]() Ja doen snel geld overmaken naar western union transfer!
![]()
|
||||
|
||||
![]() JAH, en laten ophalen door een transportdienst... (wel hem laten regelen trouwens, en dan geef je hem wat fooi. Een honderdje of twee anders.)
|
|
||||
|
||||
![]() ik ben wel blij dat het weer zo'n valse auto is
![]() nu wat mij wel opvalt als je een mail stuurt en je krijgt antwoord dat kort daarna het zoekertje verwijderd wordt .
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn schoonzus (een francaise) contact laten opnemen en daarna die eikelenkop laten bannen, ben dat zo beu die valse ads
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt ook rechtstreeks een tip geven. Heb ik ook al eens gedaan zowel op kapaza als marktplaats. Toen stond er op kapaza een scirocco 3 voor een uitermate lage prijs. Op marktplaats ging 't om een golf 5 gti. Had zo'n zelfde soort mail gekregen als respons op mijn mailtje om meer info. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb zo op kapaza ook een scirocco 3 gezien , kerel vroeg iets van een 6500€ eenmaal een mail gestuurd stond de auto in engeland ... en toen wist ik dat het niet pluis was ![]() ![]()