![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben op zoek naar de volgende onderdelen:
- Stuur - schakelpook - handremhoes - complete tellerunit voor dashboard (gevonden) - RallyeGolf type plaatje voor achterop - Rechterportier dus zonder gaatjes voor strips(niet meer nodig) - ABS-sensor(wordt geregeld) - Beide buitenspiegels (gevonden) Last edited by Junior01 : 12-08-2005 at 18:46. Reason: Onderdelen toegevoegd |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor stuur wil je hebben ? Kijk anders even in mijn verkooptopic.
Pook en handremhoes idem, wat voor iets zoek je ? En buitenspiegels electrisch of manueel bedienbaar ?
|
||||
|
||||
![]() Alles origineel leer...
Spiegels manueel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stuur: te vinden op alle golf gti editions, corrado G60's. Schakelpook: leren knop met leren hoes. Handremhoes: volledig leer, gaat geheel over de handremhendel ( toen nieuw 172 guldens) Tellerunit: RallyeGolf G60 tellerunit is anders dan van GTI G60!!! Ledje van watertemperatuur hoort in het raampje van de watertemperatuur te zitten, NIET langs het ledje van de oliedruk.. het is dat je het weet. RallyeGolf plaatje: niet meer leverbaar bij dealer, doe je best op Ebay. ABS sensor: gewoon nieuw bij dealer +/- 100 euro, niet op besparen, meeste hebben kabelbreuk. Buitenspiegels: idem aan alle andere golf 2 met later type deuren. kleine tips, groot plezier!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de tips!
Spiegels inmiddels al gevonden, tanx Tjaap! Voor het stuur, pookhoes en handremhoes maar es een topic maken op dat andere forum. Daar kan ik ook vast wel die spiegels kwijt :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Staat nog wat spul op eBay, check je mail
|
||||
|
||||
![]() Sander, dealer kabel kun je met Ester regelen, alleen zijn we nu 2 weken weg.
|
|
||||
|
||||
![]() Tanx Ernst! Heeft geen haast....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog steeds op zoek naar de openstaande onderdelen. |
|
||||
|
||||
![]() heb alles van de abs liggen.
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Komt Stijn dat stuur ophalen, of moet ik 'm komende woensdag(avond) meenemen naar Krommenie (voor jou weer wat dichterbij) ?
|
||||
|
||||
![]() Ga ff kijken wanneer stijn weer tijd heeft om een dagje die kant op te komen. Deurtje staat daar ook al klaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook op zoek naar de twee plastic "houdertjes" waar je je voorbumper in klikt aan de zijkant.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens Etka is dat nummer 1H0 807 193 , deze moet je 2x bestellen ( L+R )
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Dacht dat ik ze nog had liggen, maar helaas, ze kosten toch geen drol dus kun je beter nieuwe nemen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je weet zeker dat dat voor een Rallye is? Da's mooi! Stijn had voor me gekeken in Etka en daar kwam ie niet meer in voor. Misschien net een andere versie van Etka? Uiteraard zijn ze voor een Rallye net weer ff anders dan voor een g60 zucht...
bedankt voor het opzoeken |
|
||||
|
||||
![]() Dan heeft stijn niet goed gekeken, want ik heb t ook ff opgezocht en t klopt wat rene zegt. Je bedoeldt toch dat kunstof plaatje?
De officiele naam ervoor is, Steun voor afdekking (met dat laatste bedoelen ze de buitenkap ((kunstof)) van de bumper) Staat geen prijs bij, maar staat niet als vervallen opgegeven. Als t niet lukt moet je t ff zeggen dan informeer ik even in dld
|
||||
|
||||
![]() Volgens mijn ETKA 2,26 euro/stuk incl. BTW, zonder korting.
|
||||
|
||||
![]() Mijn ETKA staat ie niet in, error:artikelnummer niet aanwezig
|
||||
|
||||
![]() Oftewel tijd voor een update dus!
![]()