![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lokatie Mac Donalds Delft lang de A13 naast de kartbaan!
Iniatief komt van de keversite af! Ik ga in ieder geval ff een kijkje nemen en Keverpech ook! http://www.keversite.com/forum/foru...t=1&id=1395
|
||||
|
||||
![]() Ik kom wel ff kijken, denk ik.. tis nog geen 5 min. van mijn huis...
|
|
||||
|
||||
![]() i'll be there.
|
|||
|
|||
![]() helaas .... dinsdagavond hebben we al een verjaardag staan ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kheb helaas ook al wat
![]() Misschien als alles meezit dat ik de spijl nog even aanslinger ! van hoelaat tot hoe laat zijn jullie daar eigenlijk !?
|
||||
|
||||
![]() Wat een ***dag.. ik ben gek maar ik ga geen twee uur heen en twee uur terug rijden voor een avondje auto's kijken... Jakob, ga jij ff voor mij heen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanaf een uur of zeven tot............. :?: Ander een after-party bij mij thuis? Is maar 4.30 min. rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben er ook, tis idd iets van 5 minuten rijden, dus zou gek zijn als ik niet kom
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vertel,haal jij wel eens wat bij de Mek,dat je die 4.30 min. rijden geklokt hebt ??? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahaha, nee hoor! ![]() Ik werk er zo'n 200 meter vandaan dus ik rijd dat stukkie iedere dag :? Vandaar.............................. |
|
||||
|
||||
![]() *ik zeg nix*
Tot morgen! |
|
||||
|
||||
![]() tis pas vanavond Marc
![]()
|
|||
|
|||
![]() hmmmm da's 12 minuten rijden vanaf mijn huis
![]() ligt er aan of er een auto over is vanavond, zo ja kom ik wel ff |
|
||||
|
||||
![]() en wie rijdt er dalijk nou die kant nog op?
|
|||
|
|||
![]() hahahahahaha geen idee
![]() ik iig niet, was ff vergeten dat ik zo een afscheidsavond heb van een 5-tal collega's... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou kort maar krachtig zullen we maar zeggen,... hoop dat dit een maandelijks iets gaat worden... altijd ff leuk met die maffe airheads
![]()
|
||||
|
||||
![]() waar zijn de pics???