Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-08-2014, 20:11
RoelM RoelM is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 385
Default Dikke Golf 3 GTI 16v VERKOCHT!

Bij deze bied ik mijn Golf 3 GTI 16 klepper aan. De auto staat me niet in de weg ofzo, maar ben aan het kijken voor een TDI aangezien ik best veel kilometers rijd.

Gaat dus om een 2 liter ABF 16 klepper. De auto heeft iets meer dan 250,000km gelopen maar de cilinderkop is gereviseerd afgelopen winter (bonnen aanwezig) en de rest van de motor is nagekeken, cilinderwanden en zuigers zagen er nog zeer goed uit. De motor verbruikt daarom ook geen olie of koelvloeistof. Ook zit er nog een originele luchtfilter op en heb ik er een standaard uitlaat onder gezet. Hij klinkt niet te hard maar toch een mooi 16 klepper geluid bovenin de toeren.

Uiterlijk is voor zn leeftijd erg goed, lak is netjes op 1 kleine schaaf op de achterbumper na. Hier zitten ook wat kleine restyle deukjes. Schroefset is als nieuw dus goed gangbaar!

Qua opties zit er veel op. Electrische spiegels,ramen, automatische airco/climate control, vol lederen interieur, 20 jahre jubileum stuur (leer met rode stiksels), zeldzame Blaupunkt hoedenplankdragers met speakers erin, mistlampen voor (nu niet erin ivm de Votex luchthappers), ABS, passagiersairbag, metallic lak eigenlijk bomvol voor een auto uit 1995! Set originele GTI velgen erbij met Vredenstein en Michelin winterbanden erop.

Recent vervangen (alle bonnen aanwezig) :

-Grote onderhoudsbeurt
-Cilinderkop revisie (nieuwe kleppen, klepsteelrubbers, nokkenasketting etc.)
-Alle pakkingen die op de cilinderkop zitten (koppakking, klep.dekselpakking, uitlaat en inlaatspruitstukpakkingen etc.)
-Distributieriem + spanners en multiriem etc.
-Nokkenas tandwiel
-Nieuwe luxe kentekenplaten (geen duplicaatcode)
-Remblokken + schijven achter (Bosch) en wiellagersets achter (SKF)
-Nankang NS20 185/35R17 banden
-2de hands originele GTI 16v uitlaat met nieuwe montagematerialen (bosal)
-Nieuwe Bosch ruitenwissers voor
-Aircoservice (gevuld)
-Originele GTI 20 Jahre grill logo in het rood (zeldzaam)




















Ik vergeet vast nog wel wat. Is wel duidelijk dat op deze auto niet is bespaard, heb er in minder dan een jaar wel richting de 2000 euro ingepompt. Ik weet dat ik dat niet terug kan verwachten maar ik verwacht ook geen onzin biedingen van 1000 euro etc. Hou het redelijk aub.

Vraagprijs: verkocht
__________________
Golf Mk2 (Verkocht)
Polo 6n Sedan (Gesloopt)
Golf Mk3 TDI - VVT 120PK 290NM (Gesloopt)
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM

Last edited by RoelM : 18-08-2014 at 07:31.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum