![]() |
|
|||
|
|||
![]() 14 Augustus was er een Bergrennen (wie is er het snelste op een heuvel-op parcours) in Osnabrück (D), met onder andere de Gruppe H tot 1300cc.
Daarin doen veel Polo's 1+2 en Audi 50 mee. Sorry voor de golfers, er deden wel een aantal Golf 1 mee, maar daar heb ik niet veel van opgenomen. ![]() Met de hoop niet over onze maximale bandbreedte heen te gaan: filmpjes en foto's Bergrennen Osnabrück 2005
|
||||
|
||||
![]() Och, miejonge! Wat had ik daar graag heen gewild! Op vakantie (oostenrijk) riep ik bij iedere kronkelweg dat ze daar dat bergrennen moesten houden (en iedereen keek me dan aan, en dacht dat ik een loopwedstrijd bedoelde!
![]() Hou deze topic dan om deze wedstrijden in te posten, zodat ik ook een keertje heen kan (en het HELAAS niet achteraf hoef te horen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() congratulasjons, you've just made my day, bergrennen is gewoon het geilste wat er bestaat!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() waarmee zijn die filmpies af te spele? doen t op mn mediaplayer nie
![]() ![]() Last edited by vwgolf1 : 16-08-2005 at 10:42. |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwere mediaplayer installeren,. of beter:
K-lite codec pack: allerlei codecs, met een basis (lees: simpele) media player. Dus geen gemorfte looks, nieuws, en weet ik veel wat nog meer (maar geen beeld) zoals in de MicroSoft Mediaplayer, maar gewoon beeld, geluid en that's it http://www.free-codecs.com/K_Lite_C...ck_download.htm
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jieeehoeeee, dank je man ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En toen was de doos ineens leeg:
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In Osnabrück is deze wedstrijd eens per jaar, de rest van de races zijn allemaal een flink stuk zuidelijker in Duitsland. http://www.berg-meisterschaft.de/