![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
deze kever staat al meerdere jaren bij ons in Haaksbergen. Maar ik heb nog nooit eerder zo'n kever gezien. Misschien een restauratie project voor een liefhebber? ![]() http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DUS74FCHV.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DJXOZ8YIM.jpg Ik vind em wel apart, niet lelijk.
|
||||
|
||||
![]() is een of ander bouwkitje van het merk Ostermann of Bieber of een ander van die kever verneukers..................
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden...............HOK |
|
|||
|
|||
![]() Die kever is een reclame object voor S&S tuning. Heb toevallig laatst een keer gevraagd of ze hem wilden verkopen. Maar dat wilden ze niet.
Vind het wel wat hebben. ![]()
|
||||
|
||||
![]() kan wel mooi een V8 ofzo achterin...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() V10 TDI, lekker in de VAG-group blijven, en wel zo fijn met die benzineprijzen tegenwoordig...:p
|
||||
|
||||
![]() Gewoon mat zwart spuiten, rode velgen, whitewalls, dikke motor er in en klaar is je hot rottie.
Op zich wel grappig en is weer eens wat anders. Ik wil deze wel hebben voor de verzameling. grtzz Martin |
|
||||
|
||||
![]() die staat er inderdaad alheel wat jaartjes!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Joop van Keverrent (is inmiddels weg) had ook zo'n ding. Een gele. Op zich wel grappig, je ziet ze niet zo veel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
@Big_Mac_Mark: V8-en heeft VW ook op stal staan hoor ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gelukkig maar! , houden zo! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik, maar ik heb het genoegen gehad om in een toerwrak V10 TDI te mogen rijden...EN WAS VERKOCHT! Vandaar...En diesel he... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is nou een echte MEI-kever!!!!
Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum |