Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-08-2005, 20:31
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default Carbs vast zetten

!@#$%^&

Ben bezig met de solexen vast zetten op de 16v.
Carbs zitten al op de aanzuigbrug gemonteerd en ben niet van plan deze er af te halen ivm de pakkingen.

Hoe zet ik de aanzuigbrug goed vast? ik bedoel met welke soort bouten? mijn aanzuigbrug is erg krap en een normale imbus kop kan niet in elk gat...

word er goed simpel van!! help!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #2  
Old 24-08-2005, 21:02
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Ik had hetzelfde probleem rick, we hebben de bouten zeg maar een beetje aangepast en ook wat aan het inlaatspruitstuk. Maar die van jou was al iets bewerkt daarvoor zover ik mij kan heugen
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #3  
Old 24-08-2005, 21:05
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

ja klopt maar is niet genoeg denk ik.. had hem mooi vast volgens mij maar nu ik hem for real wil monteren wil het gewoon echt niet!

Bestaan er niet inbusbouten zonder dikke kop zeg maar?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #4  
Old 24-08-2005, 21:07
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is online now
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

al aan tapeinden gedacht?
Reply With Quote
  #5  
Old 24-08-2005, 21:07
airy's Avatar
airy airy is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 504
Send a message via AIM to airy
Default

Jawel die bestaan wel
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn
Reply With Quote
  #6  
Old 24-08-2005, 21:09
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

dat is een goed plan!!

Koop ik heel lang stuk of zijn er ook kleinere stukjes te koop?
Want weet niet exact hoe dat gaat met het draad aan begin/eind fijn maken?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #7  
Old 24-08-2005, 21:13
airy's Avatar
airy airy is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 504
Send a message via AIM to airy
Default

He Rick Spa was tof je hebt nog wel het een en ander gemist
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn
Reply With Quote
  #8  
Old 24-08-2005, 21:15
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

Quote:
Originally Posted by airy
He Rick Spa was tof je hebt nog wel het een en ander gemist


mooi zo, tja volgende ben ik wel bij ;-)


Zit te denken, als ik die inbus boutjes zonderkop doe, dan zet ik eigenlijk niks vast... geen optie dus.

Ga denk ik maar voor tapeinden of de aanzuigbrug zo bewerkenn zoals denny dat heeeft gedaan ;-)
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #9  
Old 24-08-2005, 21:16
airy's Avatar
airy airy is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 504
Send a message via AIM to airy
Default

Hoe dik en lang moeten die imbusjes eigenlijk zijn dan kan ik het even voor je navragen als je besluit om geen tapeinden te nemen
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn
Reply With Quote
  #10  
Old 24-08-2005, 21:16
vwbullit's Avatar
vwbullit vwbullit is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,563
Default

Quote:
Originally Posted by Rickyrick
dat is een goed plan!!

Koop ik heel lang stuk of zijn er ook kleinere stukjes te koop?
Want weet niet exact hoe dat gaat met het draad aan begin/eind fijn maken?



tuurlijk heb je korte draadeinden.

Ga naar de ijzerzaak.
Doe er wel wat grij aan om ze vastte zetten .
en moertjes met blauwe rand.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989
VW GTI EDITION BLUE 1991
VW CADDY TDI 1998
Reply With Quote
  #11  
Old 24-08-2005, 21:22
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

@Airy, zijn verschillende lengtes dus laat ik je ff weten mochten heet geen tapeinden worden, thanks!

@Bullit, okee, wat is grij exact? kan er niet echt wat over vinden!
Zit het wel stevig vast met tapeinden? vrij belangrijk bij de carbs :-)
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #12  
Old 24-08-2005, 23:30
vwbullit's Avatar
vwbullit vwbullit is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,563
Default

hahahah grij bedoel ik mee klein beetje locktiet an smeruh

daarom gaat het stevig vast zitten en daan aan weer zelfborgende moeren gebruiken
trillen niet los en zit O ZO LEKKER STRAK HMMMMMmm
__________________
VW GTI G60 zwart 1989
VW GTI EDITION BLUE 1991
VW CADDY TDI 1998
Reply With Quote
  #13  
Old 25-08-2005, 05:59
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

ahhhhaha checko ;-)
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #14  
Old 25-08-2005, 10:52
vwbullit's Avatar
vwbullit vwbullit is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,563
Default

graag gedaan.
En 1 tip die draadeinden de kant in de kop een bolle kant aan maken dan zit hij er goed in.
NAmelijk een bout van vw heeft ook een bol eind aan de bout zitten.

Sucsex hoi
__________________
VW GTI G60 zwart 1989
VW GTI EDITION BLUE 1991
VW CADDY TDI 1998
Reply With Quote
  #15  
Old 25-08-2005, 20:19
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

nou met een beetje mazzel zit het vast... sommige draadeind gebruikt en sommige gewone bout..

Zie wel of het gaat lekken!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #16  
Old 25-08-2005, 20:37
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,832
Default

''Zie wel of het gaat lekken!! ''> moet zijn; Zie het gaat lukken!!

Maak es wat fotos Rick, en deel je vreugde met ons!
__________________
FAHRVERGNÜGEN!
Reply With Quote
  #17  
Old 25-08-2005, 20:45
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

:biggrin:
Quote:
Originally Posted by chrisjuh
''Zie wel of het gaat lekken!! ''> moet zijn; Zie het gaat lukken!!

Maak es wat fotos Rick, en deel je vreugde met ons!


:biggrin: :biggrin:
Altijd fijn zo'n positive insteek Chris!!
Ik maak morgen foto's, aangezien het alweer bijna kerst is na deze ongelooflijk mooie zomer zal de foto nu niet optimaal worden!!

Zat net nog ff te kijken en het zijn alleen nog de bougiekabels die ontbreken!!
Net al de startermotor ff rond gehad word nu best zenuwachtig!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum