![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() !@#$%^&
![]() Ben bezig met de solexen vast zetten op de 16v. Carbs zitten al op de aanzuigbrug gemonteerd en ben niet van plan deze er af te halen ivm de pakkingen. Hoe zet ik de aanzuigbrug goed vast? ik bedoel met welke soort bouten? mijn aanzuigbrug is erg krap en een normale imbus kop kan niet in elk gat... word er goed simpel van!! help!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ik had hetzelfde probleem rick, we hebben de bouten zeg maar een beetje aangepast en ook wat aan het inlaatspruitstuk. Maar die van jou was al iets bewerkt daarvoor zover ik mij kan heugen
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#3
|
|||
|
|||
![]() ja klopt maar is niet genoeg denk ik.. had hem mooi vast volgens mij maar nu ik hem for real wil monteren wil het gewoon echt niet!
Bestaan er niet inbusbouten zonder dikke kop zeg maar?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#4
|
||||
|
||||
![]() al aan tapeinden gedacht?
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Jawel die bestaan wel
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() dat is een goed plan!!
Koop ik heel lang stuk of zijn er ook kleinere stukjes te koop? Want weet niet exact hoe dat gaat met het draad aan begin/eind fijn maken?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#7
|
||||
|
||||
![]() He Rick Spa was tof je hebt nog wel het een en ander gemist
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooi zo, tja volgende ben ik wel bij ;-) Zit te denken, als ik die inbus boutjes zonderkop doe, dan zet ik eigenlijk niks vast... geen optie dus. Ga denk ik maar voor tapeinden of de aanzuigbrug zo bewerkenn zoals denny dat heeeft gedaan ;-)
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Hoe dik en lang moeten die imbusjes eigenlijk zijn dan kan ik het even voor je navragen als je besluit om geen tapeinden te nemen
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk heb je korte draadeinden. Ga naar de ijzerzaak. Doe er wel wat grij aan om ze vastte zetten . en moertjes met blauwe rand.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#11
|
|||
|
|||
![]() @Airy, zijn verschillende lengtes dus laat ik je ff weten mochten heet geen tapeinden worden, thanks!
@Bullit, okee, wat is grij exact? kan er niet echt wat over vinden! Zit het wel stevig vast met tapeinden? vrij belangrijk bij de carbs :-)
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#12
|
||||
|
||||
![]() hahahah grij bedoel ik mee klein beetje locktiet an smeruh
daarom gaat het stevig vast zitten en daan aan weer zelfborgende moeren gebruiken trillen niet los en zit O ZO LEKKER STRAK HMMMMMmm
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#13
|
|||
|
|||
![]() ahhhhaha checko ;-)
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#14
|
||||
|
||||
![]() graag gedaan.
En 1 tip die draadeinden de kant in de kop een bolle kant aan maken dan zit hij er goed in. NAmelijk een bout van vw heeft ook een bol eind aan de bout zitten. Sucsex hoi
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#15
|
|||
|
|||
![]() nou met een beetje mazzel zit het vast... sommige draadeind gebruikt en sommige gewone bout..
Zie wel of het gaat lekken!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#16
|
|||
|
|||
![]() ''Zie wel of het gaat lekken!! ''> moet zijn; Zie het gaat lukken!!
Maak es wat fotos Rick, en deel je vreugde met ons! ![]()
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#17
|
|||
|
|||
![]() :biggrin:
Quote:
:biggrin: :biggrin: Altijd fijn zo'n positive insteek Chris!! Ik maak morgen foto's, aangezien het alweer bijna kerst is na deze ongelooflijk mooie zomer zal de foto nu niet optimaal worden!! Zat net nog ff te kijken en het zijn alleen nog de bougiekabels die ontbreken!! Net al de startermotor ff rond gehad ![]() ![]() ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |