![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij vertellen wat er is door te meten aan een hallgever?
Ik verdenk de hallgever ervan dat hij stuk is namelijk
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#2
|
||||
|
||||
![]() Je kunt er weinig tot niks aan meten.
Als je een spanningzoeker met een LED hebt dan kun je met stationair draaiende motor kijken of de LED knippert, als je gas geeft moet ie sneller gaan knipperen en vrij snel daarna constant blijven branden.
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Waarom denk je dat ie stuk is dan?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#4
|
||||
|
||||
![]() slecht starten af en toe, happeren bij veel gas geven, volgas tegenwerken. allemaal wazige probleempjes die steeds erger worden.
Nu start ie al helemaal niet meer arm beestje kabels,bougies,verdelerkap, bobine is allemaal goed
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
|||
|
|||
![]() benzinepomp? Bobine?
Hall-gever doet het of doet het niet, maar "wazige" klachten geeft ie meestal niet...
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tenzij je bedrading gebroken is (komt bij een Golf twee nog weleens voor ) Of de stekker een slecht contatc maakt.Meestal heb je dan problemen met optrekken,motor kanteld en trekt aan de bedrading. |
#7
|
||||
|
||||
![]() bobine is goed, heb m al verwisseld maar dat maakt niks uit. de carburateur loopt ook goed vol en als je gas geeft zie je de benzine eruit komen
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#8
|
||||
|
||||
![]() Afstelling van ontsteking wel helemaal jofel? Werkt de vacuumvervroeging (zit die erop bij een GK?)
Hall-gever zelf zorgt voor 'plotseling uitvallen' onder 'slaan met de toerenteller'... Niet voor vermogens wegval, tegenwerking van gas geven etc..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#9
|
||||
|
||||
![]() hij heeft gewoon goed gereden. vacuumvervroeging zit er niet op
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#10
|
||||
|
||||
![]() check het contactblokje van het contactslot maar es
__________________
|
#11
|
|||
|
|||
![]() contactblokje
ja vriend van me had daar ook last van alleen heb ik ook problemen ermee en ik dus zoeken naar dat blokje onder het stuur nou nergens te vinden he whehehe 1800 8v ev blok rara |
#12
|
||||
|
||||
![]() Bij mij is het al opgelost, hall-gever heb ik vervangen die was ook al aardig gaar draden lieten los enzo.
Maar uiteindelijk bleek het de computer te zijn
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |