![]() |
|
||||
|
||||
![]() sinds aantal dagen mijn golf 2 GTD stottert heb al de dieselfilter vervangen 2 flesje injectorscleaners in de tank gegooit auto blijft stotteren motor sinds kort revisie gehad weet geen raad .Boys..
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oei oei, je zit denk ik met dezelfde situatie als de mijn.
Blijft die op warme moteur ook soms stotteren? |
|
||||
|
||||
![]() ja ook met warm motor denk de injectoren heb gezien dat er 2 diesel lekken heb mijn reviseer gebeld die zegt dat het dat is .
|
|
|||
|
|||
![]() Kan ook de injectoren zijn. Ik heb hier 8 injectoren liggen, de ene ligt nog vast aan een losse cilinderkop, de andere zitten nog vast met een complete moteur. Als ik er een paar nodig heb, en die andere ook nog goed zijn, laat ik het je wel weten of je ze voor paar tientjes wilt.
|
|
||||
|
||||
![]() nog bedankt ilker hoort het wel alles u probleem opgelost is
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen enkel probleem. Is inderdaad storend dat een diesel slecht start/blijft stotteren op warme motor. Ik heb uit schrik de Golf al 3dagen niet meer gereden, voor het geval dat er een gat ontstaat in je zuiger door een pissende verstuiver. Alhoewel ik daar niet in geloof, maar liever voorkomen dan genezen. |
|
||||
|
||||
![]() ben naar mijn monteur geweest we hebben de dieselleidingen zuiver gemaakt auto nagekeken hij heeft geconstateerd dat motorsteun bakzijde kapot is auto rijd ook beter stottert alleen alles ik vertrek dan niet meer alles die warme is.
|
|
|||
|
|||
![]() Dat de motorsteun kapot is, kan heel goed zijn.
Dat euvel heb ik ook nog eens gehad waardoor dus de pook en het stuur ongeloofelijk trilde. Ik dacht meteen aan een slechte homokineet of cardan-as. Bleek dat het om de steun ging van de versnellingsbak. Maar dat verklaard niet dat het probleem met het stotteren gedaan is. Een hevige slechte koude start. zoals op mijn topic waar ik een youtube link geplaatst heb is denk ik een rotte injector. Laat voor de zekerheid uw injectors binnenbrengen bij een bedrijf die de inspuiting controleert achter een glas. Dat ging ik ook doen. |
|
||||
|
||||
![]() nou bij mij is het een probleem met mijn dieselfilter trek lucht zegt mijn monteur daarom dat die s.morgens niet start .
heb het koppelstuk van mijn dieslfilter bestelt nou kijken alles het opgelost ga worden ..Boys |