|
|||
|
|||
Mk1_ er
Bij deze wil ik me hier ook even voorstellen,ben Curt 35j en heb nu men eerste 1600cc gti van 82' aan geschaft.
Natuurlijk om op te maken,eerst andere motor G60 erin velg en verlaging,kan ik daar al van genieten. En het restaureren van de kas gebeurd als men nieuwe woning af is. En dan heb ik een ruime garage ter beschikking. Hier wat pics om te genieten,maar betere foto's volgen nog Eerst ééntje waar men beide auto's op staan |
|
|||
|
|||
Leuke einser!!
|
|
|||
|
|||
Leuke wagen veel plezier met sleutelen.
Die audi is ook lekkerrrrrr |
|
|||
|
|||
Dank u,
De motor en alle aanpassingen zal ik nagenoeg laten doen,daar heb ik geen kennis van. Maar later terug uiteen halen om het carroserie werk te laten doen zal ik wel zelf doen,en al hetgene wat ik zelf kan.
|
|||
|
|||
Leuke Gti heb je. Andere velgen en verlaging zou ik ook doen. Een G60 motor erin zou ik zonde vinden van zo'n originele Gti. Had je beter eentje kunnen kopen met al een G60 erin. Had je ook enorm veel kosten bespaard. Zie ze vaak genoeg voorbij komen. Maar evengoed succes met je auto!.
|
|
|||
|
|||
Alle originele onderdelen zoals de motor en dergelijke gaan dan ook niet weg.
De voorste stoelen zijn spijtig genoeg ook niet origineel,maar van een golf 3,dus daar ga ik nog naar op zoek,want wil de originele erin.
|
||||
|
||||
Hallo Curt ook welkom hier van mij je hebt een erg mooie mk 1 wn veel succes met het inbouwen van je andere motor
|
|||
|
|||
De eerste foto's waren toen geen goede, dus hier wat betere exemplaren
De voorste stoelen zouden van een golf 3 zijn...heb ik compassie met die mensen, die zitten rotslecht