![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren subframe vervangen, zoals op de laatste foto te zien is was t ook echt nodig. Zit er nu 1 onder van de ex 16v van Hans (Veedubber) met stabi stang en wat nieuwe rubbers. Wegligging en stabiliteit is er echt met 50% op vooruit gegaan, wereld van verschil die stabi stang. Kan t iedereen die geen GTI heeft maar toch redelijk laag ligt absoluut aanraden. Kon al redelijk hard de hoek om, maar nu nog veel harder
![]() Tja, dat dus ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb ik nog liggen een subframe met stabelisator dus mocht er intresse in zijn...
heb trouwens ook nog een sub frame versterker van wiechers. soort van veerpoot brug alleen dan voor je subframe |
|
||||
|
||||
![]() subframe versterker???????
gimme some more info!!!
|
||||
|
||||
![]() is een stang die zit vast met de 2 bouten waar je ook je draag arm mee vast zet. hij zit tussen die bevestiging hier op de foto boven aan.
en dan zit er een plaatje aan die gaat dan weer naar het binnenste deel |
|
||||
|
||||
![]() Verdorie Marco,
dat subfreempje was echt rijp voor de oud ijzer hoop....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() wat een mooi nieuw subframe!! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Is er nog steeds rijp voor rene, want hij ligt nog in de auto, moet nog afgevoerd worden
|
|||
|
|||
![]() Is lees al een tijdje mee hier op het forum, maar ik vrees dat deze topic binnenkort ook op mij van toepassing zal zijn.
Ik heb namelijk anderhalve maand geleden een golf 1.6 cl uit 1985 gekocht. Vrijdag laat ik hem door mijn garage even controleren op roest, om zo in te kunnen schatten of ie de volgende APK in maart 2006 zal gaan halen (kwa roest iig) Maar ik heb zelf al gezien dat het subframe ook al aardig roest. Iig hetzelfde deel als hierboven op de foto, dat is dus blijkbaar het subframe. Is dit lastig / veel werk te vervangen? Ik heb er eigenlijk nog niet echt goed naar gekeken, bij het zien van deze topic bedacht ik me eigenlijk pas dat het misschien toch te vervangen is. Ik heb veel gereedschap tot mijn beschikking, evenals 2 as steuntjes en een garage krik, is deze klus dan voor een amateur te doen? Alvast bedankt voor de reacties (en het lezen van deze ontzettend lange tekst ![]() Groeten Jerome |
|
||||
|
||||
![]() Als je een beetje handig bent is het wel te doen, maar het is wel aan te raden om het met zijn 2'en te doen. Als je een beetje een goede handleiding/werkplaatshandboek erbij hebt, moet het wel lukken.
En zorg voor een lange staaf/buis die je als hefboom kunt gebruiken, want er kan het e.e.a. aardig vastzitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je vragen hebt stel ze gerust, redelijk wat sleutel ervaring hier op t forum. Er zijn wat dat betreft niet echt lastige dingen bij t vervangen van t subframe. Het enige waar je op moet letten is dat je je auto opnieuw laat uitlijnen daarna... Dat moet bij mij nog gebeuren.
|
||||
|
||||
![]() zow....die was wel aan vervanging toe....maar iig nu een stuk veiliger onderweg
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke thx! Misschien is het bij mij nog niet eens nodig, maar dan weet ik iig dat het nog niet het einde voor mijn golfje hoeft te beteken. Maar ik denk (hoop) dat de mijne nog niet zo erg is als dat die van jou was ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als er ergens n gaatje zit in t zicht, is t al afkeur... helaas. Helaas mag er ook niet aan gelast worden. Was ik eerst welk van plan, totdat ik erachter kwam dat er meer gaten in zaten. Als je er goed bij kunt en t netjes af kunt werken dat je t niet meer ziet zou t kunnen