![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goedenavond,
Na het verwisselen van mijn achteruitrijsensor (die vervolgens afbrak) heb ik mijn versnellingsbak volledig leeg laten lopen, nu moet deze uiteraard weer gevuld worden. Ik heb alleen geen idee waar ![]() Ik heb al wat gelezen over een inbus (volgens mij #21 op de afbeelding hieronder) bovenop of via de snelheidskabel ![]() Heb geprobeerd het via #21 te doen, maar hier kan ik niet bij omdat het thermostaathuis in de weg zit. Wie weet hoe ik mijn versnellingsbak fatsoenlijk gevuld krijg?
|
||||
|
||||
![]() Grappig, op deze tekening kun je de vul- en aflaatplug (beiden imbus 17) niet zien...
Nr 21 is het iig niet, dan gooi je alle versnellingsbakolie keurig over de koppelingsplaten heen... ![]() http://www.g40.nl/smf/index.php?top...37060#msg237060
|
||||
|
||||
![]() Haha maar goed dat het niet lukte dan
![]() ![]() Bedankt voor de link, helemaal duidelijk nu ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je kunt je bak vullen via de dikke inbus bout 17 mm, die zit bij de flens aan de bestuurder kant.
3.1 liter gaat er in. Succes. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de tips, het is gelukt!
![]() Omdat ik geen toegang heb tot een brug (zodat het er van onderaf ingepompt kan worden) moest ik van bovenaf bijvullen, heb ik op deze manier opgelost: ![]() ![]()