![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo, zoals de titel al beschreef ik ben Ramiro en trotse eigenaar van een mk2 uit 83
ik ben 19 jaar wonend in Apeldoorn heb zelf eerst 2x een honda gehad die ik goedkoop kocht helemaal opknapte en weer verkocht. toch was het tijd om het grote 'volkswagen ' eens te proberen na een paar proefritjes in de auto van een maat van mij was ik toch wel erg enthousiast, ik ben opzoek gegaan en vond een leuk golfje met niet teveel werk , maar nog genoeg om een hem als projectcar/daily te gebruiken! hier een paar fototjes van mijn daily! golf mk2 1.6 8 klepper ![]() ![]() ![]() geef je mening en tips ~ramiro Last edited by ramirosmk2 : 04-06-2015 at 20:04. |
|
||||
|
||||
![]() Nette mk. II misschien setje LM er onder.
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier.
Ik zou die sticker eraf donderen en kijken of je die rand niet gerestyled krijgt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom. Een Nederlandse 83er is zeldzaam!
Onderlipje monteren, originele zwarte spiegels en een nette set wielen zouden 'm goed doen.