#1
|
|||
|
|||
1,6 gti op een DX kabel
Ik had een vraag
Ik heb een gti EG motor Nu zit er weinig verschil in een EG en DX (110/112 pk) kompressie is anders, en water koelslang loopt iets anders Voor de rest lijkt hij me het zelfde kwa aansluiting Kan ik evt de kabelboom van de DX pakken om hem rijdend te krijgen ? |
#2
|
|||
|
|||
Ik zou zo even niet kunnen bedenken waarom het niet zou kunnen.
|
#3
|
|||
|
|||
bedoel dan plug and play
|
#4
|
|||
|
|||
Ja denk dat het moet kunnen plug & play. Maar ik zou nog even afwachten wat andere hier er over zeggen die er misschien wel anders over denken. Kwa aansluitingen op de kabelboom is een EG volgens mij het zelfde als een DX. Dus ben wel benieuwd om van een ander te horen waarom het niet zou kunnen.
|
#5
|
|||
|
|||
Wil dus naar het nieuwe type zekeringenkast (zit er nu al in)
De EG heeft nog de oude zekeringenkast Dat schilt me al heel veel werk |
#6
|
|||
|
|||
Vraag mij af of de bedrading van thermotijdschakelaar lang genoeg is i.v.m. andere plaats op de cilinderkop.
Heeft jou EG al elektronische ontsteking? Anders even een andere stroomverdeler regelen. |
#7
|
||||
|
||||
Ik had vroeger een dx kabelboom in mijn eg ging prima. Alleen wat losse stekkers als ik me niett vergis
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |