![]() |
|
||||
|
||||
![]() OLA,
me vader is zijn 17 inchers een beetje beu, dus ik dacht neem lekker 18 inch, in simpe design en makkelijk schoon te houden onder er erg veel mee gereden wordt. Dus ik dacht aan een setje S8 velgen van de eerdere modellen nl deze. Gaat dit passen met ET45 8*18 inch? komt trouwens onder een zwarte T4
|
||||
|
||||
![]() weet niet of het past..maar zal dr zeker goed onder staan!!!
vraag ff of iemand hem kan fotohoppen..zet hier ff foto van je bus bij... greetz..Vic.. |
|
||||
|
||||
![]() denk dat je dat als je je bus bekijkt, en je weet hoe hij geveerd is enzo, toch zelf het beste kunt beoordelen?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ja past want wij hebben een T4 ook met 18inch en superlaag ook nog
![]()
|
||||
|
||||
![]() moet je bij een T4 ook niet rekening houden het maximale gewicht wat de velgen kunnen dragen??? de ene velg is nu eenmaal sterker als de ander
|
|
||||
|
||||
![]() @bobby klopt helemaal als je hem idd gaat beladen moet je met de load index in de gaten houden ! ook voor de apk !
@golfIIvr6 foto´s ![]() ![]() @black devil moet idd gaan passen ja ! heb zelf ook met 18" audi a8 gereden ! is ie ook verlaagd ? ga nu zelf op 19" rijden en zelfs dat gaat passen ! de mijne met 18" A8 nico´s bus met 19"
|
||||
|
||||
![]() hmmmmmmm mooie bus..... blijft mooi dikke T4 met nog dikkere wielen, vindt de 18ers wel beter staan als de 19ers, maar dat ligt aan het model denk ik
|
|
||||
|
||||
![]() ik krijg er nu BBS Le Mans onder in 8,5 x 19 met een 35 bandje !
heb ze er laatst ff voor gezet een dat wordt super dik !! dan zakt de de rand achter gewoon op de band ! en ja dat moet ik voor maar helemaal naar beneden knikkeren ! rijdt voor geen meter meer dan maar ja !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dude sweet :biggrin: comfort is voor mietjes he, wie mooi wil zijn moet pijn lijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() als je een drempel zachtjes overgaat wordt je nog gelanceerd ! is echt geen pretje en moet je mijn vriendin horen als die er bijin zit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahahah idd ja zal wel schelen
|
|
||||
|
||||
![]() 18" past easy, zelfs op T3
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Jasper, zijn dat de le mans die bij Matthijs in de garage lagen (uit Spakenburg, met die grijze vento vr6)
|
|
||||
|
||||
![]() goed gezien !!
heb je ze ook gezien ?
|
||||
|
||||
![]() Ja, matthijs is een goede vriend van mij, dus vandaar dat ze ze mij al bekend voorkwamen.
Hele mooie velgen, post wel ff een piccie van de T4 als ze er onder zitten, ben benieuwd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat komt helemaal goed ! maar ja zoals je weet zit er nog wel ee beetje werk aan !
maar dat gaat gebeuren binnenkort !
|
||||
|
||||
![]() gelukkig is het niet zo ernstig.. Zeer goede keus!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een reacties allemaal!!
Gaat mij er vooral om of ik uitkom met de ET waarde vandaar. Ik weet ook wel dat het past enzo. achter is hij niet verlaagd en voorop maar 2/3cm dus dat is geen probleem. Dit zijn orginele S8 velgen (1998) dus de velgen kunnen het wel hebben. En hij word nooit max beladen dus dat gaat ook goedkomen. Voor APK zet ik altijd staal eronder ![]() Bedankt voor de reacties en mooie fotos!
|
||||
|
||||
![]() Zo staat hij erbij in de winter, misschien iemand shoppen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jasper welke bandenmaat heb jij gebruikt?