![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wel ,en het was heftuuuuug!!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was inderdaad HEFTIGGGG
![]() Ben gisteravond geweest met junior, vond het helemaal het einde. Stond de hele voorstelling te schreeuwen en met z'n vlag te zwaaien ![]() En natuurlijk een Hotwheels gekocht :biggrin: Hoeveel heb jij er gescoord, ik kon alleen de GraveDigger bemachtigen de rest was al uitverkocht :frown:
|
||||
|
||||
![]() Deze dame kon aardig rijden
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() MADUSA,SL@T!!
![]() De foto's zijn van gister middag,heb ik effe geleend. Ik ben ook gisteravond geweest,was super heftig,heb alleen een Hotwheels shirtje gekocht,die modellen waren wel er duur,10 en 15 euro!! kijk eens bij de bart smit,ik heb ze vorige week nog gezien,kosten minder dan de helft!!!!!!!!! :o |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie Gravedigger staan in een hoekje, niemand daar een actiefoto van?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga ik zoeken voor je............... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit zijn geen pic's van gister ,maar geloof me,zo was het!! ![]() ![]() ![]() ![]() Voor meer info kijk op www.gravedigger.com of op www.monsterjam.nl Oktober is antwerpen en ik denk dat ik weer ga kijken!!! |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
|
|
||||
|
||||
![]() zijn gisteravond geweest........SUPER
monster mutt op z'n dak gegaan, freestyle motocross, waanzinnig evenement voor nederlandse begrippen, foto's en filmpjes volgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bent net vader das wel te merken , vertel jij maar eens aan een jongetje van 4 dat hij geen HotWheels krijgt op zo'n evenement. Voor Maud heb ik zo'n zacht model van de GraveDigger gekocht, die maakt nu in de box net zulke rare sprongen als gister in de GelreDome. Zal vandeweek eens kijken bij de BartSmit, papa wil ze ook wel die modellen maar dan blijven ze in de verpakking ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik wilde daar ook graag heen!!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() hmmmm ga er cker nog een keer naar toe, beste 35 euro ooit uitegegen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet niet wat jij doet Jurg,maar ik ga weer!!! als je mee wil hoor ik het wel... |
|
||||
|
||||
![]() VETTE SHIT!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was zaterdag met mijn vader in Rosmalen en zei tegen hem " Dat is een leuk kevertje!!" en toen zij hij " vindt je hem mooi?? gaan we morgen weer kijken" En dat krijgt die kleine van mij ook te horen straks :biggrin: :biggrin: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het aan mij ligt ........ maar de zevende is de vrouw jarig en ik heb ook nog koopavond.
Vrij vragen wordt lastig want de 8e heb ik vrij genomen voor Houten ![]() Nee dat wordt nix misschien de 14e in Oberhausen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HOUTEN ,moet ik ook weer heen,maar het is meerdere dagen in antwerpen toch???? |
|
||||
|
||||
![]() en check deze superfilm van die escalde, weet niet meer hoe die heet http://media.putfile.com/MVI_021632 Last edited by bobby-digital : 19-09-2005 at 18:37. |