Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 24-04-2016, 21:50
Robijnski Robijnski is offline
Forum Newbee

Default Schokdemperplaat mk2 Help!

Hallo , ik ben nieuw op dit forum , heb vorige week een mk2 1.6d van 1990 aangekocht . Maar zit met het probleem dat de vorige eigenaar iets mislukt heeft gedaan , achteraan de schokdempers waar het naar binnen komt voor de schokdemper vast te zetten was blijkbaar rot , heeft hij dat uitgeslepen en iets mislukt op gelast , wat ik dus zoek is het complete plaatwerk om dit te vervangen , heb overal liggen zoeken en kan zo maar niets bestellen , kan er mij soms iemand helpen aan hoe ik aan dit stuk kan geraken , betreft de linkerzijde.
Mvg Arno de link toont over welk onderdeel , heb niet het volledige nodig , juist het stuk waar de schokdemper in komt. --> http://www.werk34.de/product_info.p...o-Country-.html
Reply With Quote
Old 25-04-2016, 04:10
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

stuk uitslijpen uit een andere golf?

bij mijn golf werd daar ook deftig geknoeid. zo erg dat de vulbuis naar buiten drukt en het tankdeksel niet dicht kan. ik wou het ook al een tijdje herstellen en na 5jaar zo rondrijden is het serieus erg geworden (alles rond de lasnaden rot weg).

hiervoor heb ik destijds een kapotte golf gevonden met keiharde kofferruimte. dit is een 91'er golf die al pakweg 8-9jaar bij mij in de garage ligt.

ik weet niet of je in de buurt woont? het linker stuk ga ik toch niet gebruiken

ik heb ondertussen al een keiharde kas gevonden ook, dus ga waarschijnlijk niet meer gaan lassen, maar behoud liever het rechterdeel van die donkerblauwe golf, just in case.

Last edited by fcapri : 25-04-2016 at 04:12.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules