![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor een vriend van me die zijn Seat Leon aanbied !!
Prijzenwinnaar leon tdi Prijs: € 14.500,00 Tel : 06 52 59 47 72 hierbij bied ik mijn grootste hobby aan: seat leon tdi origineel 110pk sport uitvoering opties buitenzijde : bss airride met 10mm luchtleidingen origineel 6mm grote luchttank 20l normaal 10l grote ventielen voor de 10mm leidingen laten veel meer lucht door 2 70l/min compressors 18"Phat wheels 100 spaaks vergulde velgen van 8j breed met bandenmaat 215/35/18 pirelli p zero nero met 2 verschillende adapters voor de velgen vast te zetten 1 set 3 spaaks 1set zeskantdop geheel "gecleaned" motorkap verlengd topsport voorbumper veranderd topsport achterbumper uitlaat uitsparing dichtgemaakt topsport sideskirts knipperlichten voorschermen weg antenne verwijderd stootlijsten rondom in de deuren verwijderd achtergrepen verwijderd voorste grepen zonder slot achterklep embleem verwijderd stijlen van de deuren en onderkant spiegels en houders van de spiegels pianozwart gespoten interieur : volledig zwart lederen interieur geheel electrisch verstelbaar met 3 memory functies airco boordcomputer electrisch vertstelbare en inklapbare buitenspiegels electrische ramen radio cd wisselaar zeer apart sportstuur met aluminium naaf motor : de motor is getuned kop bewerkt inlaatkanalen vergroot vliegwiel 2500gr afgedraaid grotere nozzles in verstuivers nieuwe koppeling upgrade turbo dus een iets grotere dan origineel downpipe hier zitten alle rekeningen van bij en er zit nog 10 maanden garantie op er is vast nog wel het een en ander wat ik vergeten ben maar dan kun je beter even bellen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by jasper : 19-09-2005 at 21:14. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() .......^......
......^^...... ....^^^^.... ..^^^^^^.. ^^^^^^^^
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() up, omhoog ,naarboven ,de lucht in , in de lift
|
||||
|
||||
![]() ^^^^^^
|
||||
|
||||
![]() dank je
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb zojuist vernomen dat ie verkocht is.....!!!
|
|
||||
|
||||
![]() dat ga je menen ?
aan wie ??
|
||||
|
||||
![]() Snik!!!!!snik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jammer....... maar goed de nieuwe ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik weet t niet aan wie
in ieder geval wel iemand die weet wat een dikke auto is...!! |
|
||||
|
||||
![]() ok hoor het vast nog wel !
dan mag er hier een slotje op !