![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier wat fotos van mn ''nieuwe'' demper.. koste me 7euro's :P
![]() ![]() misschien dat k m nog polijst.. mooi he :P ik flex de einddemper nog ff open en dan haal ik de wol eruit.. heeft ie hopelijk een wat zwaarder geluid.. en anders haal ik de cat/middendemper ook weg... en zakken en velgen liggen bijna klaar :P
16 kleppen ![]() Last edited by siep wokkel : 01-10-2005 at 20:19. |
|
||||
|
||||
![]() dikke piep! zelfbouw? nog ff polijsten idd.
|
|||
|
|||
![]() ik zit te denken he: is het niet misschien slimmer om alleen middendemper weg te halen dan? anders wordt het geluid zo hol door die lege einddemper...
|
|
||||
|
||||
![]() ik maak eerst de einddemper leeg! kijk hoe het dan hoort.. en daarna als het me niet bevalt haal ik de middendemper weg..
|
||||
|
||||
![]() beter is middendemper eruit anders krijg je zo,n schel (opel) geluid. idd mooi puup.
|
||||
|
||||
![]() idd beter de middendemper er tussenuit gooien en de kat (of iig de pot waar die in zit) laten zitten. wel mooi gedaan
|
||||
|
||||
![]() Einddemper leeg trekken heeft totaal geen zin. Middendempervervangen i.c.m. standaard einddemper vind ik nog steeds het mooiste en beschaafste geluid geven.
Met sportdemper erop, wordt het weer een stapje harder (vind ik te hard). |
|
||||
|
||||
![]() Nette pijp zo man! Ziet er nog heel erg netjes uit, maar toch heel erg dik! Crea met auspuff...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pcies eindemper zo laten, alleen naar mijn idee moet het eindstukje iets meer omhoog wijzen, lijkt zo te hangen
Middendemper WEG Ziet er top uit!
|
|||
|
|||
![]() Netjes zo hoor, geen grote kachelpijp, maar gewoon beschaafd, helemaal mijn smaak!
|
||||
|
||||
![]() kreeg idd van meer mensen tips om de middendemper weg te halen.. ga ik dat eerst maar doen! wil geen schel geluid, maar zwaar geluid
![]() maar eerst de verlaging plus velgen eronder knallen! en de demper polijsten deze week
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit zo hoor
|
||||
|
||||
![]() Woorom gewoon geen einddemper.
Gewoon een strakke rechte pijp naar acher met middendember. Heb ik gedaan. Geen enorm hard geluid maar wel beter geluid. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
einddemper doet bar weinig hoor. ik had het ook zo bij mijn NZ, maakte totaal geen verschil.
|
||||
|
||||
![]() vandaag ff gepolijst! bling bling, nu.. heb mn velgen er ook onder.. maak vrijdag wel ff fotos van het geheel.. dan zit de schroefset er ook onder
![]()
|
||||
|
||||
![]() undefinedundefinedeinddemper doet bar weinig hoor. ik had het ook zo bij mijn NZ, maakte totaal geen verschil.
Dus voor het beste geluid middendember een trap geven,en eindember standaard houden.Dat klinkt niet idioot zwaar en klinkt niet te licht. Ik ga dat eens broberen! ![]() Last edited by millie : 01-10-2005 at 15:41. |
|
||||
|
||||
![]() vandaag ff gepolijst! bling bling, nu.. heb mn velgen er ook onder.. maak vrijdag wel ff fotos van het geheel.. dan zit de schroefset er ook onder
Is die pijp van jou r.v.s? Als het gewonen einddemper in staal is, hoe krijg je hem dan zo mooie? Ziet er donders goed uit! ![]()
![]() Last edited by millie : 01-10-2005 at 15:47. |
|
||||
|
||||
![]() eej.. ja is rvs... hier alvast een foto van schroefset en wielen... moet hem nog eens goed poetsen en dan op de foto... die randen van de wielen zijn gepolijst.. maar hier kwam ik net uit school door de regen:P
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vurrudomme, Siep! Dat ziet er goed uit man! Like your style!
|
||||
|
||||
![]() Super!!