![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik sprak laatst iemand die nog een W-motor had liggen.
Deze zou zonder problemen in mn t2 passen. Wie kan mij meer over dit blok vertelen?
__________________
-------------------------------------------------------- ---> I prefer to be called... "evil genius" |
#3
|
||||
|
||||
![]() Zou dat de moeite zijn die 100cc extra, plus "al" het werk (ervan uitgaande dat er nu een 1600cc in leg)?
Waarom niet een 1776cc blokje bouwen:-P
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() En ik maar denken aan de W-12!!!
![]() Jens
__________________
KCN regio Fryslân |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
LOL same here, d8 al; dat wordt een interessant project ![]()
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#6
|
||||
|
||||
![]() hahaha dacht ik ook!
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Maarehm, on-topic: tuurlijk kan deze motor in je bus. Volgens mij heeft de 1700 een vliegwiel dat compatible is met kever-bus vliegwielen, past dus niet op een lange busbak (oftewel: lange busbak aanpassen).
Belangrijkste is: je mist al het motorplaatwerk. Dat is bij een type4 ongetwijfeld anders dan bij een bus, en wel heel erg van belang. Op Marktplaats staat geloof ik nog een CJ voor 50 euro, dat zou een mooie donor kunnen zijn... overigens is een type4 wel een echt andere motor dan een keverblok hoor: meer power, ook beter geschikt om op te voeren. En veel duurder in onderdelen omdat alles schaars is. Jens
__________________
KCN regio Fryslân |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wist niet dat dit een typ 4 blok was, in dat geval trek ik mijn mening terug uit m'n vorige post ![]()
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry, vast de WC-bril opgezet in plaats van de leesbril :o ![]()
__________________
Grt Frederic. Quote:
|