![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hoe origineel is dit ? De laadkleppen moeten toch kunnen scharnieren?
Hier zit volgens mij alleen achter een kleine klep die open kan . ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Hé,
dat is de pickup van Marco; absoluut niet origineel op deze manier! (hoewel, wél 'origineel' natuurlijk ![]() Om de bus van schotten te voorzien, wilde hij mijn T2 schotten kopen en die inkorten, helaas ging dat niet door omdat 'Henkjan' een setje schotten voor 54 euro had gekocht... Zó zien echte spijlschotten eruit: Jens
__________________
KCN regio Fryslân |
#3
|
||||
|
||||
![]() ik zag deze bus op marktplaats staan .
heb het wel vaker gezien zo , waarom is dit zo gedaan , waren de scharnieren afgebroken oid ? Of was dit vroeger een dichte bestel ? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
huh? wat kan ik er nou aan doen dat hij jouw laadschotten van de T2 niet koopt? ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waaschijnlijk omdat er niet aan schotten te komen is. Ze zijn erg roestgevoelig en vrij veel pickups die nog bestaan, hebben gedurende hun leven geen schotten gehad (bv olie-, glas-, groententransport). Een bestelbus heeft heel andere hoeken achter, bekijk maar eens wat foto's. Quote:
Ow, had hij het over jouw? ![]() Omdat jij goedkope schotten op de kop hebt weten te tikken, hoeft hij mijn T2-schotten niet meer, mailde hij mij. Het is ook niet mijn soort wiskunde! Jens
__________________
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 29-09-2005 at 21:32. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Mijn Polo's staan in dezelfde loods als deze spijl.
![]() Die wanden lijken idd niet origineel, maar het zit er best netjes in, met een opening aan de achterkant idd. Bus is trouwens verbazend hard, kom ook uit een warmer werelddeel. Technisch moet er wel het een en ander aan gebeuren.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of hebben ze gewoon de scharnieren eraf gehaalt en de schotten vastgelast en vlak gemaakt? Als ik naar de bovenste rand kijk lijkt het mij wel op dezelfde rand als met schotten. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Volgens zijn dit geen vastgelaste originele schotten.
Ik kan morgen wel even spieken.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#9
|
|||
|
|||
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Ow, had hij het over jouw?
![]() Omdat jij goedkope schotten op de kop hebt weten te tikken, hoeft hij mijn T2-schotten niet meer, mailde hij mij. Het is ook niet mijn soort wiskunde! Hahah das meer hogere Algebra! ![]()
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#11
|
|||
|
|||
![]() Nee hoor, want crew cab en single cab schotten zijn echt anders hoor
![]() ![]() Als Jens twee net zo mooie crew cab schotten had gehad, waren ze voor mij geweest !! Kheb vorig jaar een setje laadkleppen in Denemarken gehaald .. jongen was een crew cab (2e van Denemarken) aan het restaureren, en hij had NOS kleppen in de States -via thesamba- gekocht, en ik heb nu zijn oude ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vette wielen! weer eens wat anders! Zo'n crew cab is zo gaaaaaaaaaaaaaf! |