![]() |
|
||||
|
||||
![]() i.v.m. nieuw project doe ik de daily-driver van de hand
![]() Tis een 4-deurs jetta van 1987 met een 1.8 carb motor in het vooronder. Heeft een paar plekjes, 2 kleine plekjesin de dorpels en achter bij het slot. Is verder voorzien van originele Blaupunkt radio/casette en trekhaak. APK loopt t/m 21 oktober vraagprijs is € 275,- ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() off-topic verwijderd |
|
||||
|
||||
![]() een kmstand kan ook wel interessant zijn voor de eventuele koper
![]()
|
||||
|
||||
![]() km-stand is 187.560
![]() |
|
||||
|
||||
![]() € 225,-
![]() Na 21 oktober gewoon weer € 275,- maar dan met nw apk Nw project staat al in de garage bij kennis .............dus la sjetta has to go. |
|
||||
|
||||
![]() ik laat hem nog een weekje staan......................anders gaat mijn project auto de deur weer uit en gaak met deze jetta aan de slag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() auto wordt niet meer verkocht
![]() De project kever is weer van de hand gegeaan..................voor meer als waar ik hem voor had gekocht ![]() Jetta wordt deze week geschorst en gaat dan een kuurtje krijgen ![]() Kleur wordt ................ouderwetse ijzermenie top to bottom left to right......velgen worden de 14 inch Pirelli's...................en hij krijgt een ouderwets interieur ![]() ![]() Gisteravond bij een sloper langs geweest die een golf II van 83 had staan..........met gigantische voorschade maar wel een goed interieur ![]() |