![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier eerst het eindresultaat van de buitenkant van mn golfje.. ga nu verder met het intrieur... en daarna de motor ombouw... en daarna ga ik hem compleet opnieuw over laten spuiten en alles supernetjesmaken... en cleanen...
maar hier eerst wat foto's, heb niet zon beste cam.. dus beetje doffe pics... groetn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt een prachtig mooi golfje!
![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes!! velgen zijn ook super! beter als die je eerst had, of op het oog had
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Siep, ziet er cker wten goed uit man! Like the wheels!
|
|||
|
|||
![]() idd, stukje omlaag, miss nog plattere bandjes? erg mooie velgen zeg!!!
|
|
||||
|
||||
![]() omlaag? tering... voor krijg je er geen vinger tussen hoor... en achter vind ik hem mooi zo.. past net een vinger tussen... staat die mooi wat voorover... er zit 195 45 15 banden net nieuw om... komt mishcien ook door de lichtinval :P
en zit weitec zet onder.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoeven toch ook geen vingers tussen ![]()
|
||||
|
||||
![]() met het wassen moet je wel je binnenscherm mee nemen he
![]()
|
|||
|
|||
![]() hij kan ook over je wielen heen he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wereld van verschil
![]() van: ![]() naar: maar begrijp me niet verkeerd hoor! het zo ook een supergolfje! like your style! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes!!
|
|
||||
|
||||
![]() zo als jij hem geshopt hebt, gaat het nooit lukken.. zijn 7j et 25 wielen... en ik heb geen g60 spatborden... dus k laat hem mooi zo..
kan nu nog vrij normaal door het dorp :P als ik hem ooit over laat spuiten en uit laat rollen etc.. komt die wel lager... maar de golf is nu nog voor dagelijks gebruik :P wel toppie geshopt! :P
|
||||
|
||||
![]() Vindt het resultaat geslaagd en laag zat. Hoeveel mensen rijden er nu zo laag?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ken er wel meerdere die zo laag rijden ![]() mooi golfje, wielen verlaging alles past mooi bij elkaar, en als je zelf niet lager wil moet je het ook niet doen, zeker niet voor een dagelijks voertuig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij ziet er super netjes uit en voor dagelijks gebruik zou ik hem niet lager gooien. Nu kun je nog gewoon met een normaal tempo redelijk over de drempels die je tegenwoordig overal hebt. Maar overspuiten? Waarom?
|
|
||||
|
||||
![]() naja. zitten wel wat gebruikerskrasjes op natuurlijk... en wil hem cleanen
dus: knippers zijkant weg antennegat weg Motorruimte mooi.. halfdichte klep logos weg mishcien andere klinken en lijsten weg.. maar dat is allemaal jaren plan hoor! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals op de shop gaat echt wel.... ok, ik had et 26.. Maar het was ook d'n daily... Was ik dan echt zo gek?? ![]() ![]() Quote:
Ikku dus.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom? Is zo echt prima in orde hoor, dat cleane wordt al zoveel gedaan
|
||||
|
||||
![]() vind het ook wel netjes zo hoor, ziet er goed uit
![]() ![]()
Last edited by MauSeR35 : 04-10-2005 at 20:15. Reason: lettertje vergeten |
|
||||
|
||||
![]() Strak wagentje. En je moet hem zo laag doen als je zelf aankunt.