![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals het nu lijkt zal ik voor werk grote afstanden moeten gaan afleggen. De G40 is hier niet bepaald geschikt voor en ik vind het domweg zonde om er veel kilometers mee te gaan maken.. Probleem is alleen dat, hoe graag ik het ook wil, ik geen mogelijkheden heb om de auto te stallen of op een andere manier te houden.
Enige overgebleven optie is dan verkoop ![]() ![]() ![]() Zijn er hier mensen geïnteresseerd? Of ken je iemand die interesse heeft, laat t me dan weten. Heb liever dat ik hem op deze manier zou verkopen aan iemand die er zuinig mee omgaat, dan dat 1 of andere wannabe-wegracer hem aftrapt. ![]() Info over de auto: - Polo 2f Genesis G40 - Kentekenbewijs deel 1 is van januari 1994 - APK tot juli 2006 - slechts 113.xxx km (30-10-2005) - Verlaagd, H&R set. 60/40 met veren en dempers; - Vanaf kat RVS uitlaat. Geen middendemper; - Remus einddemper, rond 90mm; - Traanplaat beschermplaat onder motor en v-bak; - Borbet 14 inch LM velgen, met redelijke/goede Minerva banden (185/50R14); - CV met afstandsbediening en alarm; - G-Lader gereviseerd bij 104.000 km, door RomaTuning (0,6 bar,met alles origineel); - digitale drukmeter voor Glader. - M3 buitenspiegels; - alu / gepolijste veerpootbrug; - Gepolijst kleppendeksel; - enkele (Bonrath) ruitenwisser - alle originele Genesis audio spullen aanwezig. Recent behoorlijk groot onderhoud gehad, o.a. distr. riem + waterpomp. Gedeeltelijk zelf gedaan, gedeeltelijk door garage, compleet onderhouds overzicht is aanwezig. Richtprijs: Dacht zelf aan € 4.000,-. Daarbij bij inbegrepen zitten ook nog verschillende onderdelen. Bijvoorbeeld: tweede kleppendeksel, originele ruitenwisser installatie, 13inch stalen velgen en nog meer spul.. ![]() (klik op de foto voor een uitgebreide gallery met nog veel meer foto's) ..al met al een hele mooie wagen..! ![]()
'77 VW Derby - Panama braun - PLS Silverstone - Porsche 911SC seats - 1.4 on Solex - Last edited by Skooty : 01-12-2005 at 23:16. Reason: ..auto verkocht.. |
|
||||
|
||||
![]() Upje voor je kerel... Blijft jammer. Andere wielen en je hebt echt een super wagen..
|
||||
|
||||
![]() ..nog een keer omhoog.. Polo is nog steeds te koop
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() *kick*
Voor deze prijs blijft ook de aanwezige audio erin zitten. (Pioneer versterker + 6x9 speakers + een MDF hoedenplank)
|
||||
|
||||
![]() *up*
|
||||
|
||||
![]() upje voor deze mooie g40
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op een ander forum net gelezen dat ie verkocht is...
|
||||
|
||||
![]() Klopt, auto is verkocht..
![]()