![]() |
|
||||
|
||||
![]() gelezen op playboy.nl
Quote:
iemand meer info over deze "race"? lijkt me erg gaaf!! ik google me de tering, maar kan er niks over vinden.
|
||||
|
||||
![]() 16 jaar oud valt toch wel mee?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
valt ook wel mee ja, lijkt me ook sterk dat die auto ze <200euro heeft gekost... maar in dat geval is mijn golfje zeker wedstrijdwaardig ![]()
|
|||
|
|||
![]() idd, die auto is wel meer waard als 200 euro... maaruhm, ik zit er ook al tijden mee in m'n hoofd om met zoiets mee te doen!!!
zullen we met volksforum teams mee doen? ![]() wat ik er verder over weet is dat er ook races zijn met een budget (eigen geld natuurlijk) van 500 euro, waarmee je de auto moet kopen en evt. fixen. Voor de rest: kilometers rijden, a la gumball rallye... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gaaf idee! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
cross kadet kan ook leuk zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hm... dan wordt ik zo aan de kant gehaald denk ik ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() kzou idd dan een VAGtje nemen!! met volksforum.com logo
![]() iemand die hier meer info over heeft? |
|
||||
|
||||
![]() wil ook wel eens meedoen. mijn mk2 komt ook wel in aanmerking dan en hij zal het nog wel halen over en weer naar napels. hij doet hier toch ook die km dus..
|
||||
|
||||
![]() mijn golf kan dit zeker aan... men ouders gingen daarmee gaan skiën :p in Oostenrijk
en mijn pa zou het zeker nog es overdoen,dus waarom ik niet ![]() hij is ondertussen 23 jaar jong :p |
|
||||
|
||||
![]() ja maar jongens hoe moet minder kosten dan 200 dus jullie vallen allemaal af :p:p
|
|
||||
|
||||
![]() hehe, die KR van mij kan makkelijk door voor -200 pleuro! als die daimler het kan.... vooral op stalen velgies.