![]() |
|
||||
|
||||
![]() gepolijste pirelli's
14 inch et 38 4x100 vers gepolijst! net gespoten p'tjes. zonder banden, zonder kapjes (maar naafgat mee gepolijst). VASTE NIEUWE PRIJS 300 euro, lager ga ik ook echt niet. foto's per mail. voor de liefhebber. vragen per mail gaat waarschijnlijk sneller. liggen in friesland. ![]() Last edited by Freak : 13-10-2005 at 12:26. |
|
||||
|
||||
![]() 7-up
|
|
||||
|
||||
![]() goed bod mag ook...
|
|
||||
|
||||
![]() bieden staat vrij, liefhebber kent de waarde wel ongeveer... geef es een bod
|
|
||||
|
||||
![]() ook ruilen tegen minimaal 7j 13 inch of 14 inch mogelijk. liefst wel met platte banden. verbreed staal, ats classic o.i.d. alle voorstellen zijn welkom.
|
|
||||
|
||||
![]() get on uppa... alleen hier nu 350 eurootjes
|
|
||||
|
||||
![]() Nu Lage Vaste Prijs 300 Euro, Lager Ga Ik Echt Niet Mensen!
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een setje verbreed staal liggen, polo wieltjes
zal foto´tje maken :p
|
||||
|
||||
![]() ![]() ligt een 175/65 op dacht ik, zijn de verbrede die froggy nog heeft liggen
|
||||
|
||||
![]() hee kerel, heb je misschien ook betere foto's van de velgen + banden? ben eigenlijk wel op zoek naar een dergelijk setje maar dan met plattere bandjes :S
|
|
||||
|
||||
![]() ik zal proberen om dit weekend een paar deftige fototjes te maken, velgen zijn 7j en banden zijn idd 175/65/13
|
||||
|
||||
![]() op zich wel lekkere diepe velgjes moet ik zeggen alleen hadden er wel wat plattere rubbers om gemogen wat mij betreft. goed ik zal de 'deftige foto's' van jou even afwachten! nemen we dan ff opnieuw contact. mail me anders die foto's maar even als je ze hebt! pirelli's zouden in ieder geval errug lekker staan op je jetta als ik et zo eens bekijk!
|
|
||||
|
||||
![]() zal morgen in de lichte foto's nemen en dan worden ze doorgestuurd
![]()
|
||||
|
||||
![]() is goed, wacht ik het wel even af.
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn ze echt hoogglans gepolijst?
(niet lullig bedoeld, maar dat zie je niet op de foto...)
|
||||
|
||||
![]() nee hoogglans zijn nog niet ze moeten nog ff worden afgemaakt met wat unipol. de foto's zijn inderdaad niet echt duidelijk, maar ze spiegelen wel goed hoor. potje unipol voo 19,95 en ze zijn hoogglans
|
|
||||
|
||||
![]() up, zijn nog steeds te koop of te ruil...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
evt interesse in BBS-jes met wat werk? mijn BBS velgen zoals ik ze op Marktplaats aanbied |
|
||||
|
||||
![]() op zich wel interessant,.. mail me anders even,kom je misschien toevallig ook in de buurt van friesland op 1 of andere manier. ik lees mn mail iets vaker, dus sneller bericht terug. we houden even contact.
|