![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sinds een paar dagen gebruik ik op aanraden Mozilla Firefox 0.8 als internet browser, zijn er nog meer die dat gebruiken?
Moet zeggen dat het een perfect alternatief is voor IE (6.0 in mijn geval), vind em zelfs beter. Pagina's laden aanmerlkelijk sneller, ingebouwde pop-up killer. Instellingen zijn veel overzichtelijker. http://www.mozilla.org/ voor diegene die er interesse in heeft. Is IE te deinstalleren?? of is het tever in XP geintegreerd??
|
|||
|
|||
![]() IE deinstalleren bij Windhoos??
XP is IE ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan wel, zoek maar ff op Google...
Ik gebruik Opera en Mozilla Firefox, beide onder Linux ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mozilla op me werk, Opera thuis.. (6.x , 7 heeft een voor mij te geavanceerde e-mail client).. IE thuis ook, maar dan met google toolbar (pop-killert!)
alles zo veel mogelijk in UK.. NL zuigt.. TENZIJ ER IEMAND WIN98SE heeft liggen in het DUITS! (dan houd ik mij aanbevolen (ja, ik zoek nog steeds)
|
|
|||
|
|||
![]() Hmmm.... Rhapsody :bow:
|
|
||||
|
||||
![]() Hey!!!
U here 2?!
|
|
|||
|
|||
![]() Is Mozilla ook aan te raden onder Win98?
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor.. gewoon proberen, bevalt het niet, ga je weer terug nar IE
|
|
|||
|
|||
![]() tot nog toe lijkt het me wel wat. 't Is inderdaad sneller, waar IE wel eens een wit scherm laat zien geeft mozilla de geladen objecten al weer.
|
|||
|
|||
![]() Nu toch ook wel een aantal storende minpunten. Het programma loopt af en toe vast, vooral tijdens downloaden. Het opstarten duurt veel langer als bij IE. Sommige pagina's worden niet (goed) weergegeven, bijvoorbeeld met internetbankieren.
Opmerking, ik gebruik Mozilla 1.6 en niet Firefox alleen. Is daar nog verschil tussen?
|
||||
|
||||
![]() die verschillen staan volgensmij op de mozilla site zelf.. maar ik mot em nog ff installeren, RSS feeds van bv. actieve topics is echt vet..
|
|
|||
|
|||
![]() Huh, RSS feeds, was da? (of is dit een ongelooflijk domme vraag?)
|
||||
|
||||
![]() Bij mij werkt ie echt perfect, nog geen lastige errors gehad, alles werkt ook
|
|||
|
|||
![]() het werkt wel, maar een bestand downloaden (rechtermuisknop, save target as...) mislukt nog elke keer. Hij begint er wel aan maar loopt ergens vast.
|
||||
|
||||
![]() RSS feeds zijn een soort van plugins die je browser weer kan geven, die plugin zoekt dan op de betreffende internetsite naar de actieve topics bv. je hoeft dan niet naar alle sites te surfen om de actieve topics bij te houden. Je drukt dan op die plugin -> haalt topics op en je kunt ze zo bekijken.. (hoop dat je het snapt)
|
|
|||
|
|||
![]() ik snap het maar ik begrijp het niet, net zoals Bassie. Ik meen dat die optie ergens voorbij is gekomen, maar kan het niet meer terugvinden. Was het een add-on ofzo?
Opmerking: ik heb nu Mozilla 1.6 vanaf de c't CD geinstalleerd, het enige verschil dat ik zie is dat er bovenaan in de window title geen "build 1151315 lalalala' meer staat.
|
|||
|
|||
![]() Ook al gevonden wat het de hele tijd vast laat lopen; macromedia flash player. Als dat er niet op kan, tezamen met het feit dat je IE wel moet houden voor bv internet bankieren vind ik de voordelen niet meer opwegen te de nadelen. Maar da's mijn mening.
|
||||
|
||||
![]() Nu ff een vraag voordat ik me op Mozilla stort : hoe importeer je je bookmarks vanuit IE naar Mozilla ?
|
|
|||
|
|||
![]() Op de een of andere manier doet het programma dat automatisch. Ze stonden wel een beetje verkeerd, maar na wat schuiven was het weer perfect.
|
||||
|
||||
![]() Gert, In de map imported IE favorites moeten ze staan als het goed is.
Idd wel ERRUG bud dat internetbankieren niet kan met mozilla, terwijl ik bijv wel bij Visa kan inloggen, maar ja, komt ooit nog wel eens goed hoop ik