![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey,
Als we dan toch de vento's voorstellen, doe ik ook maar even mee... 't is geen hobbybob model, maar er is ook al beetje aan veranderd.... Voor: standaard vento 1.9cl met 15" big 5-spaaks velgen, kofferspoiler met 3e remlicht: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu: heldere mistlichten voor, verlaging 60-40, GT interieur, install Install: vooraan: focal 165 V compo achteraan: focal 165V mids koffer: 2 x Magnat 1200 Schockwave amps: Phoenix Gold MS 275 Audison LR 1140 XR ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hehe, en eentje van mezelf tijdens het deuren dempen.... let wel, op zaterdagmorgen na verjaardagsfeestje ![]() ![]() Last edited by Mit : 12-10-2005 at 09:47. |
|
||||
|
||||
![]() zo te zien een hele mooi wagen met veel potentie!!!!! Keep up the good work
|
|
|||
|
|||
![]() potentie ??? ahja, das gelijk 't bazeken hé
![]() Thx man, heb nog wel wat plannen, maar ja, mijn ezel moet eerst weer wat eten krijgen denk ek.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit...Less is more zou ik zegge!
|
||||
|
||||
![]() Welkom!