![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Met welke compressie verhouding loopt een een 16vg60 het mooiste
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#2
|
|||
|
|||
![]() ?
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#3
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een set nieuwe mahle zuigers liggen met de juiste verhouding.
Voor info. info@ruud16v-g60.nl |
#4
|
|||
|
|||
![]() De compressie verhouding wordt toch niet niet alleen door de zuigers
Bepaald
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#5
|
||||
|
||||
![]() door wat nog meer dan ?
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() ik heb pas 17 van zulke motoren gebouwt,en voor circa 30 stuks de spullen geleverd
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Dikte van koppakking En de kamer van de cilinderkop
Mijn vraag was wat een goede compressie verhouding is Rij liever met een hogere verhouding en een grote poelie
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#8
|
||||
|
||||
![]() hogere verhouding geeft kans op pingelen en dat hij teveel carterdruk opbouwd.
Alle 16v koppen zijn gewoon geschikt voor een 16v-g60. denk dat je eerst maar wat meer technisch onderzoek moet gaan doen,of naar een expert gaan op zulke motoren |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was er maar iemand met veel ervaring aan 16VG60's ![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja zit er inmiddels heel wat jaren in.Heb genoeg ervaring |
#11
|
||||
|
||||
![]() Dat weet ik, jouw kennis op dat gebied wordt absoluut niet in twijfel getrokken Ruud
![]() Het was een knipoog ![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|