![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste forumleden,
Ik heb nu een golf gts type 1 uit ‘83 met een 1.5 JB motor, ik wil deze vervangen voor: 2.0 16v 9A motor 40 dcoe webers 02a AYN versnellingsbak Nieuwe koppeling en distributieriem. Powersprint spaghetti en uitlaatlijn. Motor heeft ongeveer 154pk, wat vinden jullie hiervan? Wat heb ik allemaal nog meer nodig om deze motor in te bouwen? Als ik deze inbouw krijg ik dan problemen bij de APK keuring? Alvast heel erg bedankt voor jullie reactie! Last edited by Patrick69 : 23-06-2025 at 22:49. |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel vermogen heeft je huidige motor? Afhankelijk daarvan moet je langs de RDW voor een controle. Dat zal dan ook zijn om te kijken of de remmen het aankunnen.
Het is sowieso slim om je verzekering te verwittigen om problemen te voorkomen (als het te laat is). Je hebt andere montage steunen nodig om de motor in je Golf te krijgen. Sommige zijn bij Epytec te krijgen. Hoe het precies zit zal een van de leden die een ombouw heeft (Knarf?) je wellicht kunnen vertellen.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) De 2025 AutoFans.nl trackday kalender! |