![]() |
|
|||
|
|||
![]() wie heeft er een schema van een draadboom van een 1.8 16V PL uit 1990 nieuw type zekeringkast. eentje die een beetje makkelijk te lezen is
![]() greetzz paulus |
|
||||
|
||||
![]() Bij de VW dealer kunnen ze er wel een kopietje van maken als ze zin hebben
![]()
|
|||
|
|||
![]() ben er vanmorgen geweest en ze hadden het alleen op microfiche staan zeiden ze... kweet niet hoor maar dat is toch nog uit het jaar kruik????
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hhmm ik heb hem gewoon bij de dealer gehaald maar mss heeft iemand hier op het forum de sletka en kan ie je zo een copieje sturen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sletka is alleen voor de onderdelen, daar staan geen schemas in... en elsjewin die ik heb staan geen autos ouder dan 95 ofzo in.
|
|||
|
|||
![]() ik heb schema's voor de pl en kr motor, moet alleen ff kijken welk bouwjaar
|
|
|||
|
|||
![]() een 1.8 - 16V PL uit 1990... met een nieuwe type zekeringkast weet ik...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() pak er een vraagbaak bij die heb ik weet allen niet hoe je hier fotos op krijgt
|
|
|||
|
|||
![]() toppie! ik w8 het wel af...
|
|
|||
|
|||
![]() wat je moet doen paulus stuur even een mail naar me stuur ik de fotos per mail naar je toe biancar68@lycos.nl
|