![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden wegens het toch niet opknappen.
Een golf 2 gti uit het jaar 1984. Ziet er netjes uit, ATS cup wielen, 2 nieuwe banden. Verder een schuifkanteldak en nog helemaal origineel voor de rest. De kleur is grijs en de teller staat op 250 000 Hij is APK klaar, maar het ding loopt nog niet netjes. Waarschijnlijk brandstofpomp. We hebben er verder ook nog niet naar gekeken. Zo goed als nieuwe voorbanden Mag opgehaald worden voor een aangepaste prijs van 150 euro!!!!!! Moet er egt van af mensen. Hij staat in IJzendijke, en foto's heb ik niet, omdat dat ding nog niet bij mij thuis staat. Gr. Tim Last edited by TimMK1 : 16-11-2005 at 14:39. |
|
||||
|
||||
![]() Komen er nog foto's of gaat dat niet lukken?
|
||||
|
||||
![]() Stijn, je hebt er al een. Of is dat geen GTI ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nope, en dat is een 83er
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wil ook wel even foto's zien...
|
||||
|
||||
![]() Hmm, zal proberen om foto's te regelen.. Dan zie je ze wel verschijnen..
|
|
||||
|
||||
![]() Up!!
|
|
||||
|
||||
![]() Met foto's erbij verkoopt een stuk gemakkelijker.
Is het trouwens een originele NL'er ? Zo ja, wat is de productiemaand als je dat weet ?
|
||||
|
||||
![]() Ja weet ik dat dat een stuk makkelijker verkoopt maar aangezien de auto aan de overkant staat (zeeuws vlaanderen) en ik dan door de tunnel moet (kosten 8 euro) om alleen fotoos te maken, daar heb ik niet zo'n zin in zeg maar...
Is ingevoerd in december 1994 en de auto zelf is van oktober 1984 |
|
||||
|
||||
![]() ik voorzie een leuk sinterklaas kado voor mijzelf
![]() kom op nou joh, ga ff die foto's maken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangepaste prijs..
|
|
||||
|
||||
![]() Prijs aangepast nu 150 Euriesss!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() dat zijn die wielen toch al waard?
|
||||
|
||||
![]() Ja misschien wel, maar ik moet er echt vanaf, heb pas nog een auto gekocht. En anders staat deze golf maar te staan... Dat is zonde
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je deze nog? |
|
||||
|
||||
![]() Hier kan een slotje op..