![]() |
|
||||
|
||||
![]() Naar aanleiding van deze topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13989 , even deze vraag ...
Kan iemand hier wat foto's plaatsen van hun, of anderen hun verlaagde type 3's en dan even vermelden hoeveel tandjes 't juist is? greetz |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben wel benieuwd waarom je dit vraagt. Heb je zelf een type 3 en overweeg je soms verlagen? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb geen idee hoeveel tandjes bovenstaande type3's verlaagd zijn, maar van de rode kan ik het wel vragen voor je. De laatste heeft overigens airride. Last edited by Oskar : 09-11-2005 at 10:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
M'n broertje heeft pas een type 3 gekocht ... |
|
||||
|
||||
![]() Hier ook nog een paar: http://hoodride.com/phpbb2/viewtopic.php?t=1595&start=0
(ik weet niet zeker of je registreerd moet zijn om te kijken).
|
||||
|
||||
![]() Ik heb geen idee hoeveel tandjes bovenstaande type3's verlaagd zijn, maar van de rode kan ik het wel vragen voor je.
De laatste heeft overigens airride. Volgens mij heeft de middelste ook airride...... is van KCW!! Mijn notch heeft voor 1 binnentandje en 2 buitentandjes, achter 1 binnentandje. Zie foto's www.deboxer.nl, onder kopje boxerrijdes mycha's ponton ![]() Greetz
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat voor eentje en een vroege of een laat model? Alle bovenstaande zijn namelijk vroege modellen. En jouw broertje moet zich natuurlijk ff hier melden met z'n ride ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn meissie d'r 72'er
2 tandjes voor, 1 achter..... |
|
|||
|
|||
![]() 1 (buiten)tandje voor, achter origineel (nog wel)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoeveel mooie auto's kan 1 persoon hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad. En hij heeft er net nog eentje bijgekocht. Een dubbelcabine spijl. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() he mycha.....hoeveel heb je mijn pontonneke verlaagd toendertijd?
|
|
||||
|
||||
![]() Jullie zijn nog een hele bekende vergeten
kan zo snel ff de foto van de onderkant niet vinden Bodemvrijheid van n centimetertje of 3 a 4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jeroen, jouw Tl is voor 1 binnentand, achter origineel. (off Topic) hoe is het met je motor? ![]() Mycha
|
||||
|
||||
![]() (off Topic) zal er binnenkort een foto van maken, al het plaatwerk netjes gemaakt, daarna rap naar de testbank, carbs blijven wazig denk ik..., verder pakkingen etcetc vernieuwd..nog 1 weekje en dan ligt ie er weer in denk ik, of twee misschien of iets langer.....geen haast..of eigenlijk, mijn wagentje mag wel weer eens rijden, maar ja als je iets netjes wil maken kost dat tijd, toch? (off topic)
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() hij kon nog iets zakken ... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|