![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hij remt helemaal niet meer.
We hebben de volgende kenmerken: we kunnen druk opbouwen door korte slagen te pompen, maar als je hem dan langzaam intrapt, is de druk helemaal weg. Als je pompt lijkt het alsof je op een levend vogeltje trapt: hij piept We hebben al gedaan: één remcilinder achter vervangen alle remmen ontlucht en vloeistof bijgevuld Is niet voor een VW, maar voor de celica van een maat van me... heeft echter wel met vw te maken want hij jat nu elke dag mijn passat mee naar zijn werk ![]() wie zegt me wat er aan de hand is, we denken/vrezen zelf de hoofdremcylinder
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#2
|
||||
|
||||
![]() niemand een idee?
het lijkt er steeds meer op dat de hoofdremcylinder aan zijn einde is.... wat dingetjes terug gehaald en toen kwam het er op neer dat hij een paar dagen eerder een keer flink de rem had ingetrapt en dat het toen minder werd. toen is de achterremcylinder waarschijnlijk ook lek gegaan. daarbij komt nog dat hij tijdens het ontluchten het pedaal een aantal keren op de bodem getrapt heeft, wat niet bevordelijk is voor de hoofdremcylinder als ie al niet zo fris meer is... we gaan op zoek naar een nieuwe...nu eerst de carbs eens voorzien van nieuwe pakkingen, de auto staat toch stil.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lijkt verdacht veel op het verhaal wat ik met de golf 1 heb gehad, hoofdremcilinder vervangen en het probleem was weg
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
||||
|
||||
![]() ik heb het met mijn kever ook gehad
de hoofdremcilinder vervangen en alle wielremcilinders ff controleren op lekkage en dan uiteraard goed ontluchten moet goedkomen dan
__________________
![]() ![]() de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Thx, is dus bijna zeker de hoofdcylinder, dan gaan we die eerst maar eens aanpakken...
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep, heb het gehad met een jetta 1...Din remde niet goed doordat die hoofdremcilinder kapot was (kwamen we achter bij de kwik fit ![]() Nieuwe erop en gaan! Doet het nog steeds super...dus dat was het
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
omg! kwikfit ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() lijkt idd sterk op de hoofdremcilinder
maar vervang ineens de 2de remcilinder ook, de auto staat nu toch stil ![]()
__________________
golf 1 '79 1.1 golf mk4 1.9tdi |
#9
|
||||
|
||||
![]() ja is ook....
de carbs hebben we er net ook uit getrokken aangezien we toch op de nieuwe hoofdcylinder moeten wachten... de andere cylinder achter komt wel, als ie nog goed is eerst oprijden, 22E is duur zat en als ie gaar is merken we dat tzt wel weer.
__________________
sportklassiek klassieker forum |