![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar 15 inch staal 4x100 ZONDER banden.
Heeft iemand nog iets liggen?
Fryske âlde skoalle loftkuolle gers jarre memmebatsers - Frisian Aircooled Movement - framvw.nl Last edited by mooney : 13-11-2005 at 09:55. |
|
||||
|
||||
![]() PB benji maar!
|
|
||||
|
||||
![]() Pb verstuurd, thanks LuNaTiK.
Groet Jacobus.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nog steeds op zoek
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() verbreed?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je daar nog een setje van liggen dan? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Big_Mac_Mark , Ja... 16x7,5 en 8,5 4x100 ET24 en ET36 maar dat is eigenlijk niet bestemd voor verkoop
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sinds november wel, eerst in damwoude... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vandaar dat we je nog niet kennen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eh, nee, dat gaat niet passen, ik zoek een setje op de normale breedte voor een projectje... Zijn wel te gekke velgen als ik die maten zo hoor! Heb je hiervoor renault velgen gebruikt? Zo ja, moeten deze ook aangepast worden i.v.m. het gat in de midden? Groet Jacobus.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zit ook pas sinds ik in akkrum woon hier op het volksforum, ik ben vrij nieuw dus zeg maar... Ik was eerst al wel aktief als amarillo op het vwforum, maar dit forum past mij beter i.v.m. mijn grote interesse in de luchtgekoelden. Groet Jacobus.
Fryske âlde skoalle loftkuolle gers jarre memmebatsers - Frisian Aircooled Movement - framvw.nl Last edited by mooney : 16-01-2006 at 22:48. |
|
||||
|
||||
![]() Et van die renault wielen is 50
en naafdiameter 60,1 mm .. om verschil optevangen zijn hier cker en vast centreerringen voor teverkrijgen. Voor 15inch en niet teduur ..try Astra ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dorp heeft maar 12 inwoners lennart.. dus als het je buurman niet is dan is het je achterbuurman... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die nieuwe Mini's hebben ook steek 4x100 (ET38 d8 ik)......
|
|
||||
|
||||
![]() steekwijzer vermeld..
4x101,6 Et 20 .... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ET49 bauke :P
en je kan idd met centreerringen gaan rijden omdat de naaf iets groter is. hoeft natuurlijk niet.... Maar Amarillo, moet je niet gewoon een setje old-skool pirelli's/ estoril's/ atssen of een ander historisch hoekje LM onder die TDI hebben? |