![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop Golf GTI 2.0 16v Oettinger. Org. Nederlandse Auto
km.st.: 140.000 Auto is getuned door Oettinger pakket geleverd door de VW dealer, Rekeningen ter inzage, met dit pakket komt de motor uit op 180 pk. Voorzien van Koni schroefset(in hardheid verstelbaar) R.v.s. carter beschermplaat. Auto is in technisch zeer goede staat. Zwarte koplampen, mistlampen en knipperlicht. Rdw gegevens: Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1994 Carroserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1109 kg Kleur: Zwart Bij serieuze interesse ff bellen op 0487-573367 of 06-25590734 Foto komt nog............ Vraagpijs € 4500,00 Last edited by einzer : 17-11-2005 at 12:36. |
|
||||
|
||||
![]() Prijs staat erbij...............
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is er een uitdraai van een testbank bij i.v.m. opgegeven pk's ? En waar bestaat dat oettinger pakket uit ?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja als het goed is, is er wel een uitdraai aanwezig, en zoals ik al zei zelf de orginele rekeningen van Oettinger zijn aanwezig, als je het precies wil weten laat ik ze even op zoeken. Auto is van mijn zwager, zal het hem eens even gaan navragen.
|
|
||||
|
||||
![]() Voor de bluebastard:
Oetinger pakket bestaat uit: 2 andere nokkenassen. motormanagement aangepast. Luchtfilter kast is aangepast. Technische gegevens(volgens opgave Auto Domstad): Standaard Oettinger 150 pk 180 pk 180 nm bij 4800 toeren 210 nm bij 6000 toeren. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig een foto ?
![]()