![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo
mijn vrouw heeft vorige week een klein accidentje gehad, iemand van achteren op bezoek! stel je voor dat dit onze Cabrio was geweest, volgens mij was het dan niet gebleven bij een klein beetje spierpijn.... allemaal leuk hoor dat ouwe spul maar zo'n aanrijding zet je wel aan het denken... |
|
||||
|
||||
![]() Oeh dat ziet er slecht uit.
Geen ernstige gewonden of blessures aan over gehouden?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee gelukkig niet, Sylvia (mijn vrouw) heeft alleen wat spierpijn in haar nek, meer niet gelukkig. De veroorzaker heeft een gekrenkt ego ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou maar hopen dat het geen whiplash is...
heb je zo aan je broek hangen.... ![]() Erg zonde van de auto ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig maar dat het met persoonlijke schade meevalt. Een auto is makkelijker te repareren
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn vrouw heeft een ongeluk gehad met een 90e golfcabrio
ze had haar nek op 2 plaatsen gebroken en een rip gescheurd hebben toen ook maar gelijk iets beters gekocht een polo 9n en dan moet je nagaan dat het allemaal komt omdat iemand zijn (diesel) tankdop er niet op had gedaan word je wel even wakker van als je zelf met dik 200 pk rijd ik wens je veel sterkte met je vrouw Last edited by 20vttyp1 : 22-11-2005 at 18:14. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de schade-hersteller gesproken, totale schade bedraagt 5000 euro!!
ik blijf erbij dat de Cabrio inmiddels met zijn wieltjes omhoog had gelegen ![]() volgende week rijden we weer ![]() Huibert |