![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() zoals de titel vraagt is welke grondverf en welke verf zijn hittebestendig genoeg voor een remus einddemper?
heb de remus helemaal kaal gemaakt om te zien waar hij rot was,nu is hij weer klaar en moet hij weer in kleur. ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() motip hittebestendig, tot 600 gr blijft die meuk zitte
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#3
|
||||
|
||||
![]() en een einddemper wordt niet heter als 600 gr.??
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Een einddemper wordt wel heet, maar absoluut geen 600 gr.
Als je hittbestendige verf erop spuit hou er dan, nadat ie eventjes gedroogd heeft, een brander oid in en stook hem goed warm. Doordat het metaal warm wordt, trekt de verf er een beetje in en krijg je een betere hechting.
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() ja ok dat moet wel mogelijk zijn.tnxx
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Een einddemper wordt wel heet, maar absoluut geen 600 gr.
Als je hittbestendige verf erop spuit hou er dan, nadat ie eventjes gedroogd heeft, een brander oid in en stook hem goed warm. Doordat het metaal warm wordt, trekt de verf er een beetje in en krijg je een betere hechting. Dat kan ik wel beamen,als je het koud doet ligt het er zo weer af. ![]()
__________________
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() dat komt simpelweg omdat het metaal dan uitzet en de verf scheurt, stook hem dus eerst lekker heet....dan spuiten. ondertussen koelt de uitlaat af en zit het er lekker ingestookt...
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#8
|
||||
|
||||
![]() dat ga ik zeker even bekijken,even een brander regelen
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() dat komt simpelweg omdat het metaal dan uitzet en de verf scheurt, stook hem dus eerst lekker heet....dan spuiten. ondertussen koelt de uitlaat af en zit het er lekker ingestookt...
Stond ook op de bus geschreven dat het metaal heet moet zijn. Maar ik vond dat zo raar. Maar natuurlijk gewoon met een branden gaat dat mooi. ![]()
__________________
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Kachelverf, DK Therm heet het geloof ik. Blijft zitten tot 1100 graden ofzo, spuitbusje kost wel eurootje of 20, maar werkt prima. Terraskachel bij mn ouders thuis, niks werkte, alles fikte eraf. Dit blijft mooi zitten
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb hammerite op m'n remklauwen gedaan zit al 3 jaar stikt wel een beetje de eerste paar dagen maar roest niet meer. |
#12
|
||||
|
||||
![]() ja daar dacht ik zelf ook al aan,ach ga et gewoon proberen.
![]() |